StoryEditor

Od nového Orange sme čakali veľa, vyhral aspoň kategóriu Out of home

06.11.2023, 15:14

Nový komunikačný koncept čLOVEk sa ocitol vo viacerých kategóriách októbrového Hodnotenia Stratégií. 

Operátor aj MADE BY VACULIK budú z bodov, ktoré získali, zrejme sklamaní. Pozitívna správa pre nich je, že vyhrali kategóriu OOH. Finále 2023 z toho ale nebude. 

Sklamaní budú aj v ďalšej agentúre, a to u Róberta Slováka. V OOH (tak ako aj v ďalších) zaznamenala jeho práca pre DPOH prepadák. Ale to bude na samostatný článok. 

Koncept čLOVEk prináša tému ľudskosti a nový message „spájame #toludskevnas“. Nementoruje, ale pripomína, čo znamená byť človekom. čLOVEk obsahuje aj ponuku LOVE, ktorá spája fixné a mobilné Orange služby. Úvodný manifest vo volebnom období zákazníkov nabádal k hľadaniu ľudskosti v každom človeku.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 66% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-11-06 16:15:53 - Feat.: - Title: Zadávatelia a agentúry majú rozdielne pohľady. Občas zabúdame, na čo tu reklama vôbec je 02 - Modified: 2023-11-07 14:32:54 - Feat.: - Title: PR: Nešťastný timing, problematická práca, ktorá ešte viac polarizovala 03 - Modified: 2023-11-06 15:50:15 - Feat.: - Title: Celá porota zdieľa hodnoty "bratislavskej kaviarne", ale stúpiť na otlak polovici Slovenska je skôr provokácia ako propagácia 04 - Modified: 2023-11-07 15:21:29 - Feat.: - Title: Digital social media: Dominoval Orange, ale veľká diera do sveta to nebola 05 - Modified: 2023-11-06 13:34:31 - Feat.: - Title: Kategória Film - televízna reklama porotu tentokrát nezaujala
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. november 2023 07:51