StoryEditor

Od nového Orange sme čakali veľa, vyhral aspoň kategóriu Out of home

06.11.2023, 15:14

Nový komunikačný koncept čLOVEk sa ocitol vo viacerých kategóriách októbrového Hodnotenia Stratégií. 

Operátor aj MADE BY VACULIK budú z bodov, ktoré získali, zrejme sklamaní. Pozitívna správa pre nich je, že vyhrali kategóriu OOH. Finále 2023 z toho ale nebude. 

Sklamaní budú aj v ďalšej agentúre, a to u Róberta Slováka. V OOH (tak ako aj v ďalších) zaznamenala jeho práca pre DPOH prepadák. Ale to bude na samostatný článok. 

Koncept čLOVEk prináša tému ľudskosti a nový message „spájame #toludskevnas“. Nementoruje, ale pripomína, čo znamená byť človekom. čLOVEk obsahuje aj ponuku LOVE, ktorá spája fixné a mobilné Orange služby. Úvodný manifest vo volebnom období zákazníkov nabádal k hľadaniu ľudskosti v každom človeku.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 66% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-09 10:28:05 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Toto sú absolútni víťazi 2023 02 - Modified: 2024-01-05 08:28:09 - Feat.: - Title: Audio reklama: Víťazom kategórie je práca pre Fortunu 03 - Modified: 2024-01-05 08:12:22 - Feat.: - Title: Selfpromo: Elite/Monday Lovers sa spojili so Zomri a výsledkom je parádna práca 04 - Modified: 2024-01-05 07:56:56 - Feat.: - Title: PR: Bucket of doubts získala skvelé body 05 - Modified: 2024-01-05 07:41:36 - Feat.: - Title: Najlepšiu kampaň za december má EFFE a Ekotopfilm/Envirofilm
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 09:33