StoryEditor

PR: čLOVEk prichádza do Orangeu

06.12.2023, 14:12

Po prvých spotoch a sociálnych sieťach pokračuje komunikačný koncept čLOVEk internou komunikáciou. A práve tá sa celkom páčila našej porote. 

Na ročné finále to ale tentokrát nebude. V kategórii PR sme v novembri hodnotili len jednu prácu. A takéto sú jej výsledky: 

MADE BY VACULIK, čLOVEk prichádza do Orangeu, Orange Slovensko, body od agentúr: 5,00, body od zadávateľov: 4,50

Opis víťaznej práce: 

Hodnoty konce...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-12-06 13:05:26 - Feat.: 0 - Title: OOH: Stručné, jasné a zodpovedné posolstvo chváli aj konkurencia 02 - Modified: 2023-12-06 12:45:27 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Škoda, že sa táto práca nedostala k väčšiemu publiku
01 - Modified: 2024-01-09 10:28:05 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Toto sú absolútni víťazi 2023 02 - Modified: 2024-01-05 08:28:09 - Feat.: - Title: Audio reklama: Víťazom kategórie je práca pre Fortunu 03 - Modified: 2024-01-05 08:12:22 - Feat.: - Title: Selfpromo: Elite/Monday Lovers sa spojili so Zomri a výsledkom je parádna práca 04 - Modified: 2024-01-05 07:56:56 - Feat.: - Title: PR: Bucket of doubts získala skvelé body 05 - Modified: 2024-01-05 07:41:36 - Feat.: - Title: Najlepšiu kampaň za december má EFFE a Ekotopfilm/Envirofilm
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. máj 2024 21:48