Zachráňme originál, Ekotopfilm
StoryEditorFalošná Captcha je najkreatívnejšie a najrafinovanejšie využitie média za posledný čas
Aj takto ohodnotila naša porota počin EFFE Bratislava pri propagáciu Ekotopfilmu. Tlieskame aj my. V tejto kategórii sa captcha mimoriadne ujala.
Témou 50. ročníka Ekotopfilmu je alarmujúci pokles populácie živých zvierat vplyvom činnosti človeka. V online sme naprogramovali sériu banerov, ktoré sa tvárili ako captcha. Namiesto vozidiel či semaforov však ľudia označovali zvieratá. Pričom niekedy žiadne nenašli. Tak ako v prírode. Využili sme formu známeho onlinového nástro...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-05 08:28:09 - Feat.: - Title: Audio reklama: Víťazom kategórie je práca pre Fortunu
02 - Modified: 2024-01-05 08:12:22 - Feat.: - Title: Selfpromo: Elite/Monday Lovers sa spojili so Zomri a výsledkom je parádna práca
03 - Modified: 2024-01-05 07:56:56 - Feat.: - Title: PR: Bucket of doubts získala skvelé body
04 - Modified: 2024-01-05 07:41:36 - Feat.: - Title: Najlepšiu kampaň za december má EFFE a Ekotopfilm/Envirofilm
05 - Modified: 2024-01-04 14:26:40 - Feat.: - Title: Online film a video: Kategóriu ovládol Mannschaft s klientom OZ Vagus