„Pre zmenu som sa rozhodol po viac ako siedmich rokoch na rovnakej pozícii, kedy cítim, že som odovzdal práci maximum a naopak prijal maximum, t.z. je ideálny čas na zmenu,“ povedal pre Stratégie Juraj Mičko. Po zaslúženej dovolenke by sa rád venoval vlastným projektom v oblasti business managementu a marketingu.
Pracovnú agendu marketingového riaditeľa, až do nástupu nového šéfa marketingu, zastreší generálny riaditeľ Marián Hoffer. Nový marketingový riaditeľ by mal nastúpiť k 1.6. 2018.
Juraj Mičko je absolventom Pedagogickej fakulty UK v Bratislave a Business Managementu na CityUniversity v BA. V minulosti pracoval na oddeleniach marketingovej komunikácie v T-Mobile a tiež v spoločnosti Telefonica O2. Od januára 2011 viedol marketing ako Marketing General Manager v Kia Motors Sales Slovensko, kde mal na starosti značku, komunikáciu, digitálny marketing, product, pricing, PR, CRM, sponsoring a eventy. Zároveň je členom občianskeho združenia „Ľudia z marketingu”.