StoryEditor

Z Kia odchádza marketingový riaditeľ

26.04.2018, 13:25
Autor:
rmrm
Juraj Mičko sa po viac ako siedmich rokoch na rovnakej pozícii rozhodol pre zmenu.

Pre zmenu som sa rozhodol po viac ako siedmich rokoch na rovnakej pozícii, kedy cítim, že som odovzdal práci maximum a naopak prijal maximum, t.z. je ideálny čas na zmenu,“ povedal pre Stratégie Juraj Mičko. Po zaslúženej dovolenke by sa rád venoval vlastným projektom v oblasti business managementu a marketingu.

Pracovnú agendu marketingového riaditeľa, až do nástupu nového šéfa marketingu, zastreší generálny riaditeľ Marián Hoffer. Nový marketingový riaditeľ by mal nastúpiť k 1.6. 2018.

Juraj Mičko je absolventom Pedagogickej fakulty UK v Bratislave a Business Managementu na CityUniversity v BA. V minulosti pracoval na oddeleniach marketingovej komunikácie v T-Mobile a tiež v spoločnosti Telefonica O2. Od januára 2011 viedol marketing ako Marketing General Manager v Kia Motors Sales Slovensko, kde mal na starosti značku, komunikáciu, digitálny marketing, product, pricing, PR, CRM, sponsoring a eventy.  Zároveň je členom občianskeho združenia „Ľudia z marketingu”.

menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 12:48