Koncom decembra sme vás informovali, že z marketingového oddelenia PSS odchádza Robert Juriš. V týchto dňoch Prvá stavebná sporiteľňa oznamuje meno novej šéfky marketingu. Od 13. januára úsek najväčšej stavebnej sporiteľne povedie Daša Matušíková. Je zodpovedná za budovanie marketingovej stratégie, CRM, značku, reklamu a manažment produktu.
„Som rád, že tím Prvej stavebnej sporiteľne posilnila taká skúsená profesionálka v oblasti marketingu, ako je Daša Matušíková. Verím, že sa jej podarí posilniť značku PSS na trhu. Stoja pred nami výzvy, ktoré spoločnými silami naplníme jednoduchšie“, hovorí člen predstavenstva PSS Volker Kreuziger.
Prvá stavebná sporiteľňa je v poradí druhou bankou, v ktorej Daša Matušíková počas svojej profesijnej kariéry povedie marketing. „PSS je silná a tradičná značka. Je pre mňa veľkou profesionálnou a ľudskou výzvou využiť svoje skúsenosti a odhodlanie pre naplnenie jej nových cieľov“, hovorí nová riaditeľka marketingu PSS.
V segmente marketingu a komunikácie pôsobí Daša vyše 20 rokov. Do Prvej stavebnej sporiteľne prišla z vydavateľstva Ringier Axel Springer, kde viedla marketingové oddelenie. V rokoch 2012 až 2017, pod vedením Václava Miku, bola riaditeľkou Sekcie marketingu a komunikácie RTVS. Predtým viedla marketing banky ZUNO. Počas svojej profesionálnej kariéry tiež pôsobila na rôznych pozíciách pre agentúry SORIA & GREY a PUBLICIS/KNUT. Vyštudovala Obchodnú fakultu Ekonomickej univerzity v Bratislave, špecializáciu obchod a marketing.