365 banka sa bude rozširovať a s cieľom osloviť nové klientske segmenty dochádza aj k zmenám vo vedení marketingovej komunikácie. Post Head of marketing bude po novom zastrešovať Silvia Wenderlová (na fotografii vľavo), ktorá bude mať na starosti nastavenie ďalšej stratégie marketingovej komunikácie a značky 365.
„365 sa za necelé dva roky od svojho fungovania stala synonymom digitálneho bankovníctva na Slovensku. Mojou snahou bude nadviazať na doterajšie vnímanie banky a navyše ju posunúť k novým cieľovým segmentom klientov. Popri digitále totiž budeme paralelne rozvíjať aj offline, aby sme hodnoty, či používateľský zážitok Trišesťpäťky sprístupnili aj klientom do fyzického sveta,“ hovorí Silvia Wenderlová, ktorá zároveň povedie aj marketing na úrovni celej bankovej skupiny Poštovej banky.
Cieľom je totiž využiť potenciál oboch značiek a paralelne ich ďalej rozvíjať vzhľadom na špecifiká a rozdielnosť ich cieľových skupín.
Vzhľadom na zmeny na úrovni bankovej skupiny, ktoré 365 avizovala v týchto dňoch, dochádza aj k novému personálnemu obsadeniu na pozícii Head of PR, ktoré bude viesť Jana Jarošová (na fotografii vpravo).
“365 banka vstupuje do svojej novej éry. Verím, že vďaka prieniku do offline sveta, rozšíreniu produktového portfólia a ďalšej digitalizácii sa nám podarí posilniť naše postavenie na trhu a pokračovať v úspešnom budovaní vzťahov so širokou verejnosťou, s aktuálnymi aj novými klientmi. Našou prioritou v komunikácii naďalej zostáva transparentnosť a priateľský tone of voice,” uzatvára Jana Jarošová.
Súčasťou PR tímu je aj Linda Valko Gáliková, ktorá z pozície PR manažéra naďalej zastrešuje komunikáciu a vzťahy s médiami.