StoryEditor

365.bank vstupuje na trh hypoték

30.09.2021, 09:55
Autor:
rmrm
Najnovšia kampaň štartuje dnes a prvýkrát v nej vystupuje rodina, ako nová cieľová skupina.

365.bank pokračuje vo svojom repozicioningu z čisto digitálnej banky na plnoformátovú. Ako informovala Linda Valko Gáliková, PR manažérka, 365.bank, v tejto súvislosti do produktového portfólia banka aktuálne zaradila aj hypotéku. Tú od dnes podporuje kampaňou, ktorou komunikuje možnosť znížiť si sadzbu a získať úrok od 0,365 % ročne. Výhodnejší úver na bývanie môžu získať klienti pri kúpe nehnuteľností, ktoré zodpovedajú ekologickým princípom.
Aktuálna kampaň pokračuje v rovnakej komunikačnej línii, akú odštartovala koncom leta v súvislosti so svojím repozicioningom. V novom spote je aj v tomto prípade prítomná príznačná korporátna farebnosť s dominantnou mintovou a doplnkovou ružovou.

„V rámci najnovšej kampane rozvíjame svoj doterajší pozicioning plnoformátovej banky, digitálnej aj s pobočkami. Svoje portfólio preto dopĺňame o hypotéku a rozširujeme aj cieľové skupiny. Po prvýkrát v spote preto vystupuje rodina, ako úplne nový klientsky segment. Produkt pritom prepájame s našimi ekologickými princípmi, ktoré ako banka razíme prakticky od svojho vzniku,“ vysvetľuje Silvia Žuffa, head of marketing v 365.bank.

Ústredným motívom kampane je aj v tejto kampani výzva push the button. Symbolickým stlačením tlačidla si môžu klienti znížiť sadzbu hypotéky a získať úrok od 0,365 % ročne. Na výhodnejšiu ponuku pritom dosiahnu všetci, ktorí majú nehnuteľnosť s certifikátom s energetickou triedou A alebo B. Ale tiež tí, ktorí sa pustia do modernizácie a do 365 dní takýto certifikát získajú.

O hypotéku so zníženou sadzbou môžu pritom požiadať aj klienti, ktorí chcú svoju hypotéku refinancovať. Banka navyše v tomto prípade preplatí aj poplatok za predčasné splatenie úveru v inej banke.
Kampaň využíva televíziu, printy, sociálne médiá, PR, outdoor a klientske komunikačné kanály. Komunikácia pochádza z dielne dvornej reklamnej agentúry banky Wiktor Leo Burnett.


Vizitka kampane:
Klient: 365.bank
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Tomáš Galajda
Copywriter Senior: Martin Motáček
Copywriter: Patrícia Al-Hadi
Account Manager Senior: Michal Kopriva
Produkcia: Leopard production
Vedúci výroby: Martin Repka
Produkcia: Filip Meňky, Emília Šimeková
Réžia: Marek Partyš
DOP: Marián Ontko

01 - Modified: 2021-08-05 13:57:43 - Feat.: 0 - Title: 365.bank spúšťa kampaň na podporu svojho pozicioningu digitálnej banky s pobočkami 02 - Modified: 2021-08-18 15:47:34 - Feat.: 0 - Title: 365.bank podporila vznik prvého NFT umenia na Slovensku 03 - Modified: 2021-09-29 13:21:34 - Feat.: 0 - Title: 365.bank uvádza prvú detskú bankovú aplikáciu
01 - Modified: 2021-09-29 13:21:34 - Feat.: - Title: 365.bank uvádza prvú detskú bankovú aplikáciu 02 - Modified: 2021-08-05 13:57:43 - Feat.: - Title: 365.bank spúšťa kampaň na podporu svojho pozicioningu digitálnej banky s pobočkami 03 - Modified: 2021-08-03 13:11:08 - Feat.: - Title: Poštová banka má novú hovorkyňu 04 - Modified: 2021-07-06 11:46:12 - Feat.: - Title: 365.bank otvára svoje prvé pobočky a rozširuje aktuálnu vizualitu 05 - Modified: 2021-03-31 09:05:32 - Feat.: - Title: 365.bank sa vyhraňuje voči plastom. Spúšťa kampaň na bezplastový účet
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:16