Zdenko Hoschek sa po pauze vracia do ZľavaDňa. So svojimi 65 percentami sa stal väčšinovým majiteľom spoločností ZľavaDňa a SlevaDne. Martin Rakovský so svojim 35 percentným podielom zostáva na pozícii CEO.
Hoschek bude zastávať predovšetkým pozíciu majiteľa, kde využije svoje silné stránky ako leadership, networking či cit pre stratégiu a branding. „Budem sa sústrediť na inovácie produktu a rozvoju nových segmentov, čiže tomu, čo ma baví. Po desiatich rokoch na trhu som nabral veľa skúsenosti a vidím priestor, ako ich teraz zúročiť,“ hovorí k návratu Hoschek.
Cieľom tejto čisto slovenskej firmy je pomáhať práve lokálnemu obchodu, na ktorý sa aj vďaka Covid-u môžu plne sústrediť a podporiť predovšetkým HORECA segment, ktorý je aktuálne v kríze. Návrat v období pandémie vníma Hoschek ako veľkú príležitosť: „ZľavaDňa vznikala počas finančnej krízy v roku 2009 a priniesla do online nákupov malú revolúciu. Podobne ako vtedy som si aj teraz povedal, že každá kríza prináša aj príležitosť a je len na nás ako ju využijeme,” hodnotí aktuálnu situáciu Hoschek.
„Zaujala ma aktuálna vízia firmy a potenciál, vďaka ktorému sa dokážeme spoločne posunúť vpred. Obrovský potenciál vidím práve v digitalizácii služieb, ktorej proces sa vďaka Covid-u významne urýchlil. Je to podľa mňa skvelá príležitosť získať tak nových partnerov z online prostredia, nakoľko hlavným benefitom ZľavaDňa je práve prepájanie prevádzok priamo s novými zákazníkmi. Vďaka ZľavaDňa, tak naši partneri ušetria na reklame a zaplatia len za skutočného zákazníka,“ upresňuje Hoschek dôvody prečo sa rozhodol pre návrat.