ZľavaDňa už po piatykrát získala ocenenie Slovak Superbrands Award pre najlepšie značky v segmente B2C. Opätovne sa tak zaradila do elitnej skupiny značiek s pečaťou kvality Superbrands, ktorá na Slovensku udáva do pozornosti mimoriadne silné značky s vysokou kvalitou a vynikajúcim renomé.
Ocenenie Slovak Superbrands Award
Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council programu Slovak Superbrands udelila spoločnosti ZľavaDňa cenu Slovak Superbrands Award 2020. ZľavaDňa si tým vyslúžila pozíciu medzi elitnými značkami, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach. „Veľmi nás teší, že sme ocenenie Slovak Superbrands Award obhájili už po piatykrát. Je to znak toho, že svoju prácu robíme poctivo a kvalitne, vďaka čomu je o nás ako o značke stále viac počuť,“ hovorí generálny riaditeľ ZľavaDňa Martin Rakovský.
Oceňujú odborníci na branding, marketing a biznis
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina s Brand Council na základe prieskumu zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Značky sú hodnotené podľa prestíže, inovatívnosti a povedomia na našom trhu, a členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
ZľavaDňa ako jednotka v hromadnom nakupovaní na Slovensku
ZľavaDňa pôsobí na slovenskom trhu od roku 2010 a za ten čas sa stala jednotkou v oblasti hromadného online nakupovania. Portál mesačne navštívi viac ako 1,5 milióna návštevníkov, ktorí majú možnosť vybrať si z množstva produktov a služieb. Tie sú vyberané podľa viac stupňového procesu oboznámenia sa s partnermi a ich ponúkajúcimi službami a produktami. ZľavaDňa je unikátna v tom, že si dáva rovnako záležať na spokojnosti zákazníkov a partnerov, s ktorými spolupracuje.
Čísla namiesto sľubov
Za kvalitu služieb hovoria samotné čísla či už zo strany zákazníkov alebo samotných partnerov. Portál ZľavaDňa má silné zázemie viac ako 2500 partnerov s priemerným hodnotením 9,2. Za svoj čas získalo viac ako 800 000 zákazníkov a predali okolo 4 800 000 zľavových kupónov.