Na pozícii Regional Director EMEA v spoločnosti Budweiser Budvar SK pôsobí od januára tohto roku Ivan Schwarz. Na post nastúpil po 20 mesiacoch, počas ktorých pôsobil v slovenskej dcérskej spoločnosti Budvaru ako country director. V rámci svojho pôsobenia sa plánuje zamerať na obchodné príležitosti a marketingový potenciál ikonického českého ležiaka na Slovensku.
Ivan Schwarz má bohaté skúsenosti v oblasti medzinárodného obchodu a budovania globálnych značiek. Pred svojím pôsobením v Budweiser Budvar SK pracoval šesť rokov na viacerých manažérskych pozíciách v British American Tobacco, Ako regional director EMEA zároveň riadi aj regióny Stredného východu, Afriky a juhovýchodnej Európy, kde sa plánuje zamerať na aktiváciu vlajkového produktu Budweiser Budvar Original a akcelerovať predaj na nedávno otvorených trhoch na Blízkom východe.
„Budvar je tradičná česká značka s historickým presahom k slovenským spotrebiteľom. Jedným z mojich kľúčových cieľov je preto aj jej reaktivácia na slovenskom trhu. Tú sme ako ambasádor českej pivovarníckej tradície začali minulý rok globálnou kampaňou Pozdravy z Republiky piva, ktorá poukazuje na pôvod, tradíciu a ingrediencie piva z českého národného pivovaru. Budvar je unikátny tým, že ho varíme z poctivých lokálnych surovín a ako jeden z mála veľkých pivovarov ho nechávame tri mesiace odležať,“ hovorí Schwarz.
Budvar je vyvážaný do 76 krajín sveta a o jeho obľube svedčí aj napriek koronakríze medziročný rast objemu exportu na viacerých trhoch a tiež nárast objemu tržieb v segmente baleného piva.
„Koronakríza nás zastihla v priebehu transformácie procesov, digitalizácie a uvedenia novej globálnej marketingovej stratégie. Som hrdý na to, ako túto náročnú situáciu ako tím Budweiser Budvar SK zvládame,“ približuje Schwarz a zároveň načrtáva ďalšie kroky: „V roku 2021 budeme aj na Slovensku pokračovať v našej stratégii a pre priaznivcov českej pivnej kultúry máme pripravené viaceré zaujímavé projekty a novinky, o ktorých bude počuť už čoskoro.“