Komunikačný tím skupiny Heureka Group od marca vedie Martin Žabka, ktorý nastúpil na novovytvorenú pozíciu Group Head of Communications. Vo svojej novej úlohe bude zodpovedný za mediálnu komunikáciu, internú komunikáciu, sociálne siete a za oblasť firemnej zodpovednosti pre skupinu deviatich krajín strednej a východnej Európy, v ktorých Heureka Group pôsobí.
„Heureka Group je najsilnejším hráčom e-commerce v regióne CEE a v priebehu najbližších rokov má ambíciu stať sa najväčším online trhoviskom v Európe. Jedným z mojich hlavných cieľov bude posilňovať pozíciu skupiny ako lídra európskeho online nakupovania,” hovorí Martin Žabka a dodáva: „Mám radosť, že sa stávam súčasťou firmy, ktorá má skutočný každodenný vplyv na ľudí a ako bonus má jedinečnú firemnú kultúru.“
Jedným z ďalších cieľov bude podľa Žabku posilnenie Heureky ako kľúčového partnera pre značky aj e-shopy ako poskytovateľa dátových analýz a štatistík o nákupnom správaní zákazníkov zo všetkých deviatich krajín.
Martin Žabka získal viac ako dvadsaťročné profesijné skúsenosti v public relations, internej komunikácii a CSR v spoločnostiach O2, CETIN, Siemens, Sport Invest Group, Honeywell alebo Novartis. Bohatú komunikačnú prax doplnil aj v PR agentúre AMI Communications, člena globálnej komunikačnej siete Edelman. Vyštudoval Fakultu multimediálnych komunikácií Univerzity Tomáše Bati v Zlíne a medzi jeho záľuby patria cestovanie, filmy v klube náročného diváka, botanika a planespotting.