Tereza Molnár, Head of Client & Communication unit v 365.bank
StoryEditor

Šéfkou riadenia značky a zákazníckej skúsenosti 365.bank sa stala Tereza Molnár

30.01.2023, 14:43
Autor:
redred

Oficiálne bude novou šéfkou riadenia značky a zákazníckej skúsenosti.

 

Tereza Molnár bude zodpovedať za komunikačnú, marketingovú a brand stratégiu banky, vrátane aktivít na podporu zákazníckej skúsenosti.

365.bank zavŕšila v minulom roku dôležitú zmenu svojho strategického smerovania, súčasťou ktorej bol aj repozicioning. Z čisto digitálnej banky sa stala plnoformátovou bankou s plnou škálou produktov a služieb, vrátane tých, ktoré sú naviazané na osobný kontakt v pobočkách. Obchodné miesta Trišesťpäťka prevzala od svojej pôvodne materskej Poštovej banky a vytvorila pozicioning digitálnej banky s pobočkami.

365.bank považujem za jedného z kľúčových hráčov slovenského bankového trhu a tiež za jednu z najlepšie vyprofilovaných značiek nielen v tomto segmente. Veľmi ma teší, že som sa stala súčasťou spoločnosti, ktorá reflektuje potreby dnešného človeka, prináša iný pohľad na tradičné bankovníctvo, prezentuje sa svojim názorom a otvára dôležité, aj celospoločenské témy. Budem sa snažiť zužitkovať moje predchádzajúce skúsenosti, nadviazať na doterajšie úspechy v oblasti komunikácie a spoločne s tímom posunúť značku k novým výzvam,“ hovorí Tereza Molnár, Head of Client & Communication unit v 365.bank, ktorý má v kompetencii riadenie značky, komunikácie a zákazníckej skúsenosti.

Do banky prináša víziu posilnenia jej súčasného pozicioningu, so snahou otvoriť sa širšej cieľovej skupine klientov pri dodržaní hodnôt, na ktorých 365ka vyrástla a sú súčasťou jej DNA. Je zástancom otvorenej firemnej kultúry, ako aj názoru, že konzistentnosť v hodnotách naprieč všetkými kanálmi, vrátane internej komunikácie, ale aj spoločenskej zodpovednosti, sa podpisujú na úspechu značky v akomkoľvek horizonte.

Tereza Molnár prichádza do 365.bank z prostredia mobilného operátora O2, kde riadila kompletnú korporátnu komunikáciu a ako členka správnej rady Férovej nadácie zastrešovala aj CSR aktivity a jej stratégiu. V oblasti komunikácie priniesla spolu s tímom inovatívne riešenia, ktoré získali viaceré ocenenia. Spolupodieľala sa na názorových a spoločenských kampaniach, ako sú 17. november, Nebuď pirát či Zdieľaj s rozumom, ktoré rovnako získali viaceré ocenenia, vrátane tých medzinárodných.

V roku 2019 získala od Asociácie PR agentúr v rámci ocenenia Prokop titul Osobnosť roka 2019 za mimoriadny osobný prínos v PR oblasti na Slovensku.

Bankové prostredie jej pritom nie je cudzie, keďže  pôsobila na viacerých komunikačných pozíciách v ČSOB Finančnej skupine a v Tatra banke. Ako ekonomická redaktorka pracovala aj pre denník SME.

 

01 - Modified: 2023-01-30 14:00:54 - Feat.: 0 - Title: Michal Naď odchádza z agentúry JANDL
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 16:54