Ľuboš Ľahký CMO Dedoles
StoryEditor

Dedoles má nového marketingového riaditeľa. Aj on prichádza z Websupportu

06.02.2023, 16:24

Novým CMO Dedoles je Ľuboš Ľahký.

"Po krátkom sabaticale som sa rozhodol prijať výzvu a pridať sa do tímu Dedoles ako CMO. Presvedčil ma talent a nasadenie ľudí, ktorých som vo firme stretol," povedal Ľahký pre Stratégie. 

Podobne ako Ján Cifra, ktorý je od októbra riaditeľom firmy Dedoles, aj on prichádza z Websupportu. Dedoles trápia od minulého roku problémy a firma je v reštrukturalizácii. Nový marketingový šéf tvrdí, že je to pre neho zaujímavá výzva. "Problém, s ktorým sa potýkajú je mimoriadne zaujímavý na rozlúsknutie a budem na ňom rád s nimi pracovať."

Ekonomickú situáciu Dedoles pravidelne monitorujú Hospodárske noviny. Ako sa vyvíja ozdravný proces si môžete prečítať v článku nižšie. 

image

Dedoles sa vyhrabáva z miliónových dlhov. Veritelia povedali záchrannému plánu jednoznačne áno

menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 02:11