Monty Sarhan, CEO SkyShowtime dnes oznámil, že do funkcie výkonnej obchodnej riaditeľky bola vymenovaná bývalá viceprezidentka spoločnosti Disney - Hristina Georgieva.
Georgieva bude pôsobiť pod Sarhanom a povedie oddelenie distribúcie a partnerstiev v SkyShowtime. Bude mať zodpovednosť za všetky príjmy z B2B segmentu. V tejto novej funkcii bude dohliadať a viesť rozvoj nového biznisu a partnerstiev s káblovými, satelitnými a telekomunikačnými distribútormi, ako aj s platformami, výrobcami zariadení a ďalšími partnermi, vrátane maloobchodníkov, spotrebiteľských produktov a služieb.
Georgieva predtým pôsobila štyri roky ako viceprezidentka pre distribúciu a obchodný rozvoj partnerov v Disney a bola súčasťou tímu, ktorý spustil kanál Disney+ v rámci EMEA (Európa, Stredný východ a Afrika). Vyjednávala prvé dohody s káblovými, satelitnými a telekomunikačnými partnermi vrátane mnohých krajín, kde SkyShowtime pôsobí.
Georgieva sa počas svojej mediálnej kariéry venovala riadeniu distribúcie a príjmov. Pred nástupom do Disney zastávala seniorské pozície v spoločnostiach Fox Networks Group a Discovery, kde viedla celoeurópske obchodné stratégie, partnerstvá a distribúciu. Georgieva bude sídliť v Londýne a k tímu SkyShowtime sa pripojí ešte tento rok.
„Som nadšený, že môžem Hristinu privítať vo vedení tímu SkyShowtime. Počas svojej kariéry si vybudovala pôsobivú reputáciu skúsenej obchodníčky. Disponuje jedinečnou kvalifikáciou na vedenie nášho oddelenia distribúcie a partnerstiev v Európe. Keďže je SkyShowtime teraz dostupný na všetkých trhoch a jej bohaté skúsenosti s rozširovaním distribúcie a dosahovaním príjmov pomôžu v ďalšej fáze rastu,“ uviedol Sarhan.
Nová streamovacia služba, ktorá bola nedávno spustená na viac ako 20 európskych trhoch v priebehu iba piatich mesiacov, naďalej rozširuje tímy vo svojich kanceláriách v Amsterdame, Budapešti, Dánsku, Londýne, Madride, Štokholme a Varšave.
„Som veľmi rada, že sa môžem pridať k SkyShowtime, a to najmä v takej vzrušujúcej fáze ich dobrodružstva, keď len nedávno dokončili svoj vstup na európsky trh,“ uviedla Georgieva.
„Teším sa na spoluprácu s Montym a tímom SkyShowtime, na rozvoj podnikania, nadväzovanie nových partnerstiev s distribútormi a partnermi, a pomoc prinášať ich kultovú a kvalitnú zábavu väčšiemu počtu divákov.“
Sarhan zároveň oznámil vymenovanie ďalších dvoch nových seniorských manažérov, ktorí prichádzajú do SkyShowtime z iných veľkých streamovacích služieb. Obaja sú súčasťou novovytvoreného strategického tímu a budú priamo podliehať výkonnému riaditeľovi pre stratégiu Robertovi Sotovi, ktorý prišiel do SkyShowtime z HBO Max koncom minulého roka.
Brett Horowitz bol vymenovaný za viceprezidenta pre obchodnú stratégiu a bude dohliadať na stratégiu rastu predplatiteľov v segmentoch D2C a B2B, a podporovať marketingové, distribučné a partnerské tímy. Do SkyShowtime prichádza zo spoločnosti HBO Max, kde zastával niekoľko funkcií vrátane vedúceho oddelenia dát, výskumu a plánovania, a predtým bol viac ako sedem rokov finančným riaditeľom spoločnosti HBO Nordics. Svoju kariéru v oblasti médií a zábavy zahájil ako člen finančného tímu HBO v New Yorku.
Anazia Budhwar nastupuje na pozíciu riaditeľky pre obsahovú stratégiu. Bude spolupracovať s programovým tímom SkyShowtime na optimalizácii akvizičných a produkčných stratégií a na podpore zapojenia divákov. Prichádza z Netflixu, kde viac ako tri roky pôsobila ako vedúca stratégie a plánovania. Pred Netflixom pracovala v NBCUniversal v Londýne.
„Spolu s Hristinou tieto nové posily dokazujú, že SkyShowtime sa stáva magnetom pre talenty z celej Európy. Som nesmierne hrdý na tím, ktorý budujeme. Roberto od svojho nástupu v minulom roku odviedol skvelú prácu pri jeho budovaní. Brett a Anazia ho ďalej posilňujú, prinášajú odborné znalosti v oblasti streamovania a rozširujú naše možnosti v kľúčových oblastiach,“ dodal Sarhan.