Slovami Petra Kontru, CEO Wiktor Leo Burnett: „Model agilných tímov nám vyhovuje hneď z niekoľkých dôvodov. Je dostatočne plochý na to, aby zabezpečil čo najbližší kontakt našich seniorných ľudí so značkami, a je zároveň dobre škálovateľný, čím pomáha agentúre flexibilne reagovať na dynamiku v objeme projektov, a teda celkovo v biznise.“
V tomto organizačnom modeli je agentúra rozdelená na dva, prípadne viac tímov (v závislosti od aktuálnej veľkosti agentúry), pričom každý z tímov má na čele svojho account lídra, creative lídra a strategy lídra. Tí sú spoločne zodpovední za kvalitu výstupov pre zverených klientov a ich značky, P&L tímu, ako aj celkové nastavenie kultúry v tíme. Veľkosť tímu je spravidla v rozmedzí 15 až 25 ľudí. Trojica lídrov na čele každého z tímov reportuje priamo vedeniu agentúry a pri svojom výkone pracuje s podporu oddelení, ako sú Talent & Culture, finančné, IT a Backoffice.
Štruktúra agilných tímov je zároveň v línii s dlhodobým smerovaním Kreator Group, ktorého je Wiktor Leo Burnett súčasťou. Umožňuje tak existujúce „trojkombo“ lídrov – špecialistov dopĺňať o ďalších špecialistov z oblasti produkcie, médií, dát či mark-techu, čiže všetko špecializácií, ktoré popri Wiktor Leo Burnett reprezentujú agentúry Kreator Group a vďaka ktorým vieme následne prepájať naše služby oveľa komplexnejšie v rámci tvorby kreatívy, produkcie, mediálnej stratégie, eventov, e-commerce a technológií.
Do tímu prichádza skúsený kreatívec
Wiktor Leo Burnett od januára posilňuje líderskú zostavu Star Teamu o Petra Michalku, ktorý nastupuje na pozíciu Creative Director a dopĺňa tak trio v zložení Michal Kopriva (Account Director) a Vlado Lefík (strategy director).
„Peter je skúsený adman, ktorý viedol tímy v agentúrach MUW Saatchi & Saatchi, Zaraguza, Respect APP aj Elite Monday Lovers. Patrí k ľuďom, ktorého som sa už v minulosti snažil mať v tíme. Poznáme sa dlho a intenzívnejšie sme spolu robili počas obdobia spoločnej práce v Prezídiu ADC Slovensko – Art Directors klubu. Budem rád, ak jeho cit a nadšenie pre reklamu teraz pretavíme do veľkých ideí pre značky z nášho portfólia,“ dodáva k aktuálnej personálnej posile Peter Kačenka, Executive Creative Director, Wiktor Leo Burnett.
„Wiktor Leo Burnett pre mňa bola vždy atraktívna značka. Na dejinách slovenskej reklamy sa podieľajú v podstate od chvíle, keď sa začali písať. Veľmi ma lákalo byť súčasťou tohto príbehu. Chcel by som veľmi pekne poďakovať všetkým agentúram, v ktorých som doteraz mohol pôsobiť, a budem sa snažiť všetko dobré, čo som sa naučil, aplikovať vo WLB. Teším sa na túto novú epizódu a dúfam, že nás bude všetkých baviť,“ doplnil k svojej novej pozícii Peter Michalka.
Tímovú štruktúru Wiktor Leo Burnett aktuálne tvoria Star Team a Dream team s trojicou lídrov Eva Kučerová (Account Director), Dominika Múdra (Strategy Director) a Štefan Andrejco (Creative Director).
Wiktor Leo Burnett s 8 titulmi Agentúra roka patrí medzi najúspešnejšie slovenské reklamné agentúry. Medzi jej najväčších klientov patria 365.bank, Corwin, Generali, Kofola Československo, KFC, Kaercher, Lidl, Mecom, NAY, Škoda Auto Slovensko, Východoslovenská energetika a najnovšie aj pivná značka Šariš, ktorú Wiktor Leo Burnett vyhral v nedávnom tendri.