Miroslav Verner, marketingový riaditeľ Jeronimo MartinsLinkedIN/M. Verner
StoryEditor

Biedronka oznámila meno marketingového riaditeľa. Našli ho u konkurencie

02.08.2024, 08:35
Autor:
lezlez

Marketing Director Jeronimo Martins, spoločnosti, ktorá bude aj na Slovensku čoskoro prevádzkovať  sieť obchodov Biedronka, sa stáva Miroslav Verner. 

Túto informáciu zverejnil na svojom profile na sociálnej sieti LinkedIn. "Každý deň je novým začiatkom, novou príležitosťou prekonávať výzvy, vytvárať novú budúcnosť a ísť ďalej. Som rád, že sa s vami môžem podeliť o to, že som začal svoju novú profesionálnu cestu ako marketingový riaditeľ v Jeronimo Martins Slovensko," napísal Verner. 

Verner je marketér s bohatými skúsenosťami. 6 rokov bol marketingovým riaditeľom spoločnosti Lidl, posledné štyri roky šéfoval marketingu Tesco. 

Teraz bude rozbiehať marketingové aktivity nového hráča, ktorý by mal už čoskoro vstúpiť na slovenský trh - sieť obchodov Biedronka. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. november 2024 00:02