Silvia Vlasková strávila dlhé roky prácou pre poistnú skupinu UNIQA, kde sa podieľala na rozvoji značky a komunikácie na slovenskom trhu a neskôr viedla brand a marketing aj pre český trh. Stojí za viacerými úspešnými kampaňami vrátane rebrandingovej kampane po spojení z poisťovňou AXA a konceptu duševného zdravia, ktoré získali ocenenia Effie Slovakia aj Effie Europe. Pôsobila v rámci medzinárodného marketingu UNIQA v koncerne vo Viedni, kde sa podieľala na tvorbe novej stratégie značky koncernu.
Pred návratom do korporátneho marketingu krátko riadila komunikáciu nového Ministerstva cestovného ruchu a športu. V Unione sa teraz bude venovať ďalšiemu rozvoju marketingových a komunikačných aktivít značky.
„Mojím cieľom je posilniť pozíciu značky Union a jej unikátnosť prepojenia zdravotnej a komerčnej poisťovne na slovenskom trhu. Máme dobrý základ, kvalitné produkty a služby, vysokú mieru spokojnosti klientov a na tom sa dá aj za pomoci data-driven marketingu výborne stavať,“ hovorí Silvia Vlasková.

