Slovenskú novinársku scénu minulý rok poznačila bezprecedentná udalosť - vražda Jána Kuciaka z portálu Aktuality.sk. Dnes vieme, že pohla nielen slovensku žurnalistikou, ale aj spoločnosťou.
Z pohľadu trhu sa udialo na mediálnej scéne aj niekoľko ďalších dôležitých krokov. Vlastnícke pomery sa udiali na poli publisherov, keď sa dokončila akvizícia titulov Ringieru k News and Media Holding, ako aj Nového času do FPD Media. Nového majiteľa, a to vydavateľstvo Mafra Slovakia, má aj slovenská Bauer Media, ako aj Rádio Europa 2.
Veľký súboj o pozíciu na trhu sa odohral medzi televíziami, obzvlášť potom, čo Markíza už druhý rok fungovala bez voľne šírenej DVBT distribúcie.
A ešte jedna dôležitá vec - online je to, do čoho sú ochotné naše mediálne domy, vrátane publisherov, televízií a aj rádií, investovať. Obzvlášť, keď obsah budú sčasti financovať jeho čitatelia či diváci v online prostredí. Ako dnes vyzerá správny biznis model v digitáli? Aj na túto otázku budú na konferencii LOTE 2019 diskutovať:
- Martin Mác, CEO, Zoznam.sk
- Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ MAFRA Slovakia
- Denis Roman, obchodný riaditeľ Radio Services a člen predstavenstva rádia Europa 2
- Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza
- Peter Bárdy, šéfredaktor Aktuality.sk
- Michal Teplica, generálny riaditeľ News and Media Holding
Living on the edge (LOTE) je úspešná inšpiratívna konferencia zameraná na český a slovenský mediálny a marketingový trh, ktorá sa bude konať 16. apríla v hoteli Carlton. V prípade záujmu, registrujte sa tu.