Možno si pamätáte minuloročnú vianočnú reklamu britského reťazca Sainsbury´s. Veselý vianočný spot, v ktorom vystupujú roztomilé deti vo vianočných kostýmoch od výmyslu sveta. Spot má ale jeden háčik - britský regulátor naň dostal niekoľko sťažností, pretože reklama ohrozovala zdravie a bezpečnosť detí. Dôvodom bol chlapec oblečený za zástrčku, ktorý sa "hodí" do zásuvky. V reklame ide o pasáž okolo 1:22 minúty.
Ale aby sme nezostali iba v Británii, výkonná riaditeľka Rady pre reklamu Eva Tiko Rajčáková bude na konferencii LOTE 2019 hovoriť o deťoch bez detí. Alebo o tom aké citlivé hranice sú dnes medzi tým ako (ne) robiť reklamu dnes reklamu pre najmladšiu cieľovú skupinu a dospievajúcich.
Living on the edge (LOTE) je úspešná inšpiratívna konferencia zameraná na český a slovenský mediálny a marketingový trh, ktorá sa bude konať 16. apríla v hoteli Carlton. Kompletný program nájdete tu.