archív
StoryEditor

LOTE 2019: Je naozaj reklama pre deti hrozba?

09.04.2019, 18:58
Autor:
redred
Ako ju robiť tak, aby rodičia nešaleli.

Možno si pamätáte minuloročnú vianočnú reklamu britského reťazca Sainsbury´s. Veselý vianočný spot, v ktorom vystupujú roztomilé deti vo vianočných kostýmoch od výmyslu sveta. Spot má ale jeden háčik - britský regulátor naň dostal niekoľko sťažností, pretože reklama ohrozovala zdravie a bezpečnosť detí. Dôvodom bol chlapec oblečený za zástrčku, ktorý sa "hodí" do zásuvky. V reklame ide o pasáž okolo 1:22 minúty.

Ale aby sme nezostali iba v Británii, výkonná riaditeľka Rady pre reklamu Eva Tiko Rajčáková bude na konferencii LOTE 2019 hovoriť o deťoch bez detí. Alebo o tom aké citlivé hranice sú dnes medzi tým ako (ne) robiť reklamu dnes reklamu pre najmladšiu cieľovú skupinu a dospievajúcich.

Living on the edge (LOTE) je úspešná inšpiratívna konferencia zameraná na český a slovenský mediálny a marketingový trh, ktorá sa bude konať 16. apríla v hoteli Carlton. Kompletný program nájdete tu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/lote2019, menuAlias = lote2019, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 20:43