Ako informovala Lenka Kalafut Lendacká, hovorkyňa Poštovej banky, banka v rámci jesennej kampane na Dobrú pôžičku prináša historicky najnižšiu úrokovú sadzbu pri spotrebiteľských úveroch v histórii banky.
Novinku podporuje TV spot z dielne Wiktor Leo Burnett, ktorý pokračuje v komunikačnom štýle príznačnom pre Poštovú banku. „Jednoduché a jasne zadefinované posolstvá kladú dôraz na regionálnosť Poštovej banky a sú podporené odkazom: „Stačí sa spýtať na pošte.“ Pretože nezáleží na tom, kde v rámci Slovenska bývate, či kam vás vietor zaveje. Poštová banka zostáva najdostupnejšou bankou v regiónoch, a to aj v menších mestách a obciach,“ približuje Lenka Kalafut Lendacká.
Popri TV spote budú súčasťou kampane aj offline a online formáty, PR, ako aj klientske komunikačné kanály.Vizitka kampane:Klient: Poštová banka
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Kristína Pavlendová
Strategy direcor: Vladimir Lefík
Art Director: Alexandra Srnková
Copywriter Senior: Kristína Pavlendová
Account Manager: Simona Bobeková
Produkcia: Leopard production
Vedúci výroby: Petra Burianová
Réžia: Peter Hoferica