Hlasovanie verejnosti v projekte Hermes Komunikátor roka 2017 prebieha na web stránke www.cenyhermes.sk od dnes do 15. októbra 2017. Spoločnosti, za ktoré môžu Slováci hlasovať sú rozdelené do piatich kategórií: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Automobily. „Víťaznú spoločnosť vyhodnotíme v rámci každej kategórie samostatne, a za všetky kategórie spolu ako absolútneho víťaza Ceny verejnosti 2017,“ uviedla Mgr. Tina Gvušč z agentúry 2lovebrands, ktorá anketu organizuje.
Okrem hlasovania verejnosti rozhodne o najlepšie komunikujúcej inštitúcii aj výsledok kvantitatívneho prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, a to v kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Automobily.
„V súčasnosti MEDIAN SK finišuje so zberom odpovedí respondentov z kontinuálneho prieskumu (zbierané počas deviatich mesiacoch tohto roka), získané dáta spracúva a už onedlho aj vyhodnotí. Je možné, že výsledky reprezentatívneho prieskumu sa budú od verejného hlasovania líšiť, či skutočne a prípadne ako veľmi, sa dozvieme už čoskoro.“ – dodal obchodný a marketingový riaditeľ MEDIAN SK, Mgr. Josef Fišer.
Spoločnosti sa môžu do súťaže zapojiť aj prihlásením komunikačného projektu a získať ocenenie Cena agentúry 2017 v niektorej z kategórií: Krízová komunikácia, Starostlivosť o klienta, Najlepší interiér predajného priestoru, Najefektívnejšie využitie nových médií, Inovatívny marketingový prístup, Interná komunikácia. Prihlásiť projekt je možné najneskôr do 31. októbra 2017.
Výsledky súťaže vyhlási organizátor 9. novembra 2017 na slávnostnom odovzdávaní ocenení v Bratislave.