Jesenná kampaň spoločnosti Suitstudio, ktorá predáva dámske obleky na to išla tentokrát drzo. Vysokú rýchlosť šírenia si značka zabezpečila hlavne kvôli bezbranným telám mužov. Slogan „ Neobliekame mužov“ jasne vidieť aj na reklamných fotografiách. Ide o rodovo prevrátené fotky, na ktorých sa predtým dlhodobo využívaná dámska nahota mení s pánskou. Dominantnosť ženy je neprehliadnuteľná, pričom naopak muž, je na snímkach otočený chrbtom alebo rozmazaný. V niektorých prípadoch má dokonca splývať s doplnkami ako kožušiny v izbe.
Každá žena, ktorá si môže dovoliť vlastniť chlapa, si môže dovoliť aj oblek za 600 až 800 dolárov. Sexuálne príťažlivá žena stojí vo svojom luxusnom apartmáne a pýta sa: „Áno vlastním nahého chlapa. A v tomto obleku vyzerám dobre. No a čo?“
Prítomnosť černošiek na niektorých fotkách takisto búra stereotyp. Dominantnosť modelky tmavej pleti stojacej mocne nad bielym mužským telom sa líši od tradičných gendrových zobrazení v reklame.