Dopravný podnik mesta Bratislava sa snaží spríjemniť cestovanie vo svojich vozidlách a momentálne testuje arómu na autobusovej linke 61, ktorá premáva medzi hlavnou stanicou a letiskom Milana Rastislava Štefánika. Túto linku MHD využíva najviac turistov a mesto sa snaží, aby ich v našom hlavnom meste privítalo pozitívnym zážitkom.
Autobusy sú aromatizované vôňou bieleho čaju a tymiánu.
V rannej a večernej špičke sa často stretávame s plnými autobusmi, ktoré nemusia vždy voňať príjemne. Aromamarketing dokáže potláčať pachy a zlepšiť tak prostredie v ktorom trávime každodennú cestu v prostriedkoch hromadnej dopravy.
V autobusoch sú umiestnené 2 zariadenia, ktoré vylučujú aromatizovaný vzduch počas celého dňa. Tieto vône sú zdravotne nezávadné a úplne menia atmosféru a zážitok z cestovania.
V horúcich letných dňoch potláča aromamarketing nepríjemné pachy a zabraňuje negatívnym zážitkom, ktoré každý z nás v preplnenom autobuse už zažil. Do autobusu linky 61 nastupujú ľudia na letisku, príjemná aróma privíta turistov, ktorí prišli na Slovensko prvýkrát a rovnako víta doma Slovákov, ktorí sa práve vrátili domov.
Testovanie aromamarketingu vo svojich autobusoch realizuje DPMB v spolupráci so spoločnosťou Store Media, ktorá je zastúpením spoločnosti Scent Air na Slovensku, v ČR a Rakúsku. Scent Air je svetovou jednotou v oblasti aromamarketingu.