„V súlade so zmenami, ktoré so sebou prináša digitalizácia, ale aj s cieľom poskytovať čo najlepšie poradenstvo, sme pre klientov otvorili prvú bezhotovostnú pobočku ČSOB v hlavnom meste. Je súčasťou budovy novej centrály ČSOB a klienti vďaka nej nájdu na jednom mieste služby všetkých dcérskych spoločností ČSOB. V koncepte novej pobočky sme skĺbili všetko, čo od nás klient očakáva - digitalizáciu, všetky služby skupiny na jednom mieste a v menej formálne prostredie, no zároveň s dostatkom súkromia,“ približuje Anna Jamborová, hovorkyňa ČSOB.
Ide o prvú bezhotovostnú pobočku ČSOB, preto sa v nej nerealizujú pokladničné ani zmenárenské služby. Klienti ČSOB však môžu 7 dní v týždni a 24 hodín denne využívať tzv. recyklačný bankomat, prostredníctvom ktorého si môžu hotovosť nie len vyberať, ale bankovky a mince aj vkladať na účet.
„Klientov chceme naučiť to, že väčšinu bankových operácií si vedia vybaviť veľmi jednoducho online z pohodlia ich domova, a to vďaka našej aplikácii ČSOB SmartBanking. V pobočke sme preto vytvorili aj tzv. learning bar, pri ktorom im pri káve ochotne vysvetlíme, ako túto mobilnú aplikáciu využívať a vybavia si tu štandardné finančné operácie. Presun rôznych bežných bankových operácii do online priestoru vytvorí oveľa väčší priestor pre poradenstvo pri osobnom kontakte v pobočke,“ hovorí Anna Jamborová.
Po vstupe do pobočky klientov usmerní tzv. „welcome screen“ s pohybovým senzorom. V čakacej zóne majú klienti k dispozícii tablet, ktorý okrem iného nahrádza aj letákovú produktovú ponuku. Klienti si môžu v pobočke vyskúšať aj tzv. simulátor rozšírenej reality. Jeho súčasťou sú aj developerské projekty, na financovaní ktorých participuje ČSOB. Novinkou v spomínanom tablete je aj aplikácia pre riešenie klientskych potrieb.
V rámci nového dizajnu a priestoru pobočky stavila ČSOB na transparentnosť, zároveň však poskytuje dostatok súkromia pre rozhovory klienta s riaditeľom pobočky či prémiovými bankármi. Samozrejmosťou je tiež možnosť konzultácie s klientom prostredníctvom videohovorov.