„Nový koncept pobočiek plánujeme otvoriť aj v ďalších mestách. Napriek rozvoju digitálnych služieb klasické bankovníctvo nateraz nekončí. Len sa musí prispôsobiť novým nárokom klientov. Tie im naplníme,“ hovorí generálny riaditeľ Poštovej banky Andrej Zaťko.
Pezinská pobočka bude, podľa jeho slov, miestom, kde budú môcť zákazníci popri vybavovaní bankových či poštových záležitostí aj zrelaxovať a zabaviť deti. V detskom kútiku nájdu šmykľavku, stolíky, malé preliezačky, knihy a hračky. V kaviarni sa budú podávať nápoje, zdravé obedy a dezerty.
„Pravidelne chceme na pobočke organizovať prednášky a workshopy na aktuálne témy pre rodiny s deťmi a spájať tak komunity. Zároveň im s našimi odborníkmi radi pomôžeme vo finančnom plánovaní ich domácich rozpočtov,“ vysvetľuje Andrej Zaťko.
„Ľudia žijú s bankou a jej službami prakticky každý deň. Keď si vyberajú peniaze z bankomatu, platia faktúry, či im zazvoní SMS správa s výplatou. Chceme byť súčasťou ich života aj počas ich návštevy našej pobočky. Dať im pohodlie a príjemný zážitok,“ dodáva hovorkyňa Poštovej banka Lýdia Žáčková.