Stratégie
StoryEditor

Toto sú najlepšie slovenské reklamy roka podľa Hodnotenia Stratégií

26.11.2021, 15:22
Autor:
dcdc
Pozrite sa, ktoré práce vyhodnotila porota ako najlepšie vo svojich kategóriách.

Po dvanástich kolách sa skončil ďalší ročník Hodnotenia Stratégií, z ktorého vzišlo osem zlatých, desať strieborných a tiež osem bronzových prác.

Do absolútneho finále pritom postúpilo 114 prihlášok z celkových 481. Vstupenku do užšieho výberu im zabezpečil zisk aspoň piatich bodov v priemere, a to od oboch častí poroty.

Tú ako vždy tvorili kreatívci, ktorých do každého kola vyberalo združenie ADC, a po celý rok nemenné zloženie zadávateľov – pripomenúť si ho môžete tu:

Z hľadiska počtu prác vo finále sa na prvé miesto dostala agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Porota konkrétne hodnotila 27 reklám z ich dielne. Spomedzi klientov viedol rebríček Telekom so 17 prácami. 

Agentúry si za získané ocenenie pripísali aj body do súťaže Agentúra roka. Zlato má hodnotu tridsať bodov, striebro dvadsať a bronz je za desať bodov. 

THIS IS LOCCO si z Hodnotenia Stratégií odnieslo za 4 prvé miesta, 1 druhé a 2 tretie miesta dokopy 160 bodov. Wiktor Leo Burnett (dvakrát zlato) a MUW Saatchi & Saatchi (dvakrát striebro a dvakrát bronz) si pripísali zhodne po 60 bodov.

Absolútni víťazi

Rozhodovanie nebolo pre porotu vôbec jednoduché. V niektorých kategóriách vyhrali práce na základe detailov, v iných sa prvé miesto ani neudelilo.

Napokon sa zo zlata najčastejšie tešila Digitálna osobnosť Bejby Blue. V kategórii Craft získala prvenstvo ďalšia práca, v ktorej účinkuje, konkrétne Nemíňaj, Investuj s Bejby Blue!

Porota taktiež udelila najvyššie ocenenie televíznej reklame Tri slová, online videu Meeting Zombies a aktivite Tankujte INAQ.

​​Strieborné práce

Pre neudelenie prvých miest sa môžu z vedúceho postavenia vo svojich kategóriách tešiť reklamy Slávnostné otvorenie TOKYO (vizuál) a Lesná nabíjačka (Media, Out of home).

Zoznam ďalších nájdete spolu s názvami agentúr a klientov v galérii:

Bronzové práce

Kategória Audioreklama zostala ako jediná bez obsadenia akéhokoľvek miesta. Z Rádio šupy sa však tento rok mohli tešiť aspoň práce Narodeniny (od MUW Saatchi & Saatchi pre Telekom) a S Kaufland Card je za hviezdu každý (od THIS IS LOCCO pre Kaufland Slovensko).

Čo sa týka bronzových pozícií v iných kategóriách, Telekom uspel s Prvými krokmi a televíznou reklamou Nastavte sa na Vianoce plné prekvapení. Mobilný operátor O2 Slovakia získal tretie miesto hneď štyrikrát, a to vďaka práci Zdieľaj s rozumom.

Dve kategórie opäť obsadila aj Bejby Blue prostredníctvom Klipu 4evaMerch Dropu.

Viac štatistík z Hodnotenia a výsledky aj s vyjadreniami poroty nájdete v novembrovom vydaní Stratégií.

01 - Modified: 2021-11-26 18:56:59 - Feat.: 0 - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Slovenské reklamy sú ako bonboniéra 02 - Modified: 2021-11-26 17:02:21 - Feat.: 0 - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Do úvahy sa brali aj stratégia a etickosť prác
01 - Modified: 2021-11-26 17:02:21 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Do úvahy sa brali aj stratégia a etickosť prác 02 - Modified: 2021-11-26 18:56:59 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Slovenské reklamy sú ako bonboniéra 03 - Modified: 2021-11-23 06:48:55 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Líderské kampane a výborný craft 04 - Modified: 2021-11-23 06:44:48 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Počtom prihlášok to bol silný mesiac 05 - Modified: 2021-11-23 06:53:24 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou je Zdieľaj s rozumom a agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 10:29