Lifestylová značka Calvin Klein predstavila novú globálnu reklamnú kampaň na spodné prádlo a jeansovú módu na jar a leto.
Tvárami kampane je Kim Kardashian-West, Khloe Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner a Kylie Jenner. Sestry v nej prezentujú najmä spodnú bielizeň, niektoré členky rodiny sú zachytené aj v modeloch najnovšej kolekcie.
Kampaň je známa pod názvom #MYCALVINS a jej poslednú kapitolu nafotil fotograf Willy Vanderperrera. Reklama je posledná časť novej série Our Family, ktorá bola odštartovaná minulý rok v novembri.
Pozrite si, ako vyzerajú vizuály:
Spoločnosť Calvin Klein pokračuje vo svojom úsilí o prvý digitálny sociálno-motivovaný prístup k vývoju posolstva Our Family. #MYCALVINS naprieč všetkými spotrebiteľskými kanálmi. S viac ako 100 miliónmi zobrazeniami v digitálnom i spoločenskom priestore v 12 krajinách na celom svete, s vysokým dopadom v oblasti outdoor na niekoľkých kľúčových trhoch, je kampaň #MYCALVINS navrhnutá tak, aby zákazníkov priťahovala naprieč celým spektrom priaznivcov značky Calvin Klein.