StoryEditor

Instagram pomáha inzerentom. Predstavil nové formáty reklamy

20.02.2018, 12:13
Autor:
pzpz
Stories Carousel a Collections Ads.

Instagram predstavil v priebehu minulého týždňa dve novinky týkajúce sa reklamy.

Stories Carousel

Nové možnosti rotujúcich reklám sú novinkou, ktorú predstavil Instagram tento rok. Týka sa Insta Stories, v ktorých doteraz bolo možné využívať len jeden formát obsahu. Teraz bude možné publikovať v jednom príbehu viaceré „podkapitoly“, v ktorých bude možné miešať fotografie s videami.

Amy Cole, Director of Business Development, Instagram EMEA, uviedla novú funkciu takto: „Stories predstavujú úchvatný formát, ktorý inšpiroval k novému spôsobu komunikácie a zdieľaní na Instagrame. Preto sme chceli vytvoriť také reklamné formáty Stories, ktoré budú odrážať trendy. Schopnosť publikovať až tri po seba idúce obsahy v reklame na Stories ponúka inzerentom ešte viac príležitostí na tvorbu príbehov pomocou vertikálneho formátu.“

Funkciu v štádiu testovania môžu zatiaľ využiť len celosvetoví inzerenti ako Gap, Coca-Cola, Netflix, Renault, Paramount a aj značka Bottega Veneta, ktorá použila nový formát reklamy ako súčasť svojej kampane Spring 2018.

Ostatné značky si na možnosť využiť novinku budú musieť počkať kým bude k dispozícii širšej verejnosti.

Collections Ads

Formát kombinuje videá a katalógy produktov. Instagram týmto krokom podporuje predaj v e-commerce oblasti.

Čo sa týka fanušíkovskej základne, najsilnejšou kategóriou sú móda a krása. Najviac zdieľaných fotiek a videí spadá pod túto kategóriu aj kvôli tomu, že fashion účty sleduje vyše 200 miliónov ľudí.

Facebook sa snaží platformu stále inovovať, pretože sa stáva stále dôležitejšou súčasťou portfólia sociálnych sietí. A Instagram považuje za veľmi dôležitú súčasť napredovania do budúcna. Inzerentom chce dať možnosť jednoduchšie rozširovať kampane z jednej platformy na ďalšie a smerovať tak inzerentov do všetkých svojich platforiem.

Newsfeed

​Podobná platforma Snapchat už novinku posunula na vyšší level a predstavila SnapStore. Obchod v aplikácii, ktorý umožňuje nákupy priamo, bez odkazovania na inú stránku, či ďalšiu aplikáciu.

Ako uviedol portál Newsfeed, nové formy reklamy sú dostupné len pre obmedzené množstvo inzerentov, pretože novinka je vo fáze testovania. Po určitej dobe by však mala byť dostupná pre všetkých.

 

01 - Modified: 2018-02-01 08:10:32 - Feat.: 0 - Title: Instagram umožní plánovať príspevky 02 - Modified: 2018-01-25 17:47:56 - Feat.: 0 - Title: Instagram testuje novú funkciu. Upozorní vás pri screenshotnutí vašej fotky 03 - Modified: 2018-01-25 09:09:07 - Feat.: 0 - Title: Do Instastories už môžete okrem nálepiek vkladať aj GIFy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 23:59