Spoločnosť Samsung Electronics posúva hranice tradičných reklamných kampaní a marketingových akcií prostredníctvom veľkolepého predstavenia na budove ikonického mrakodrapu Burj Khalifa v Dubaji.
Nové smartfóny Galaxy S9 a S9+ sú vybavené skvelým fotoaparátom a boli prezentované v Barcelone pomocou LED svetiel a formou multizmyslových zážitkov, ktorých cieľom bolo upútať pozornosť spotrebiteľov po celom svete a potvrdiť odhodlanie spoločnosti Samsung vytvárať zmysluplné inovácie, ktoré rúcajú bariéry.
Mrakodrap Burj Khalifa je ikonickým dielom celosvetového významu, a aj zásluhou fantastického LED displeja bol stredobodom záujmu pri akcii Light Up 2018. Spoločnosť Samsung v rámci kampane propagujúcej telefóny Galaxy S9 a S9+ na priečelí tejto ikonickej stavby celkovo päťkrát premietať spot The Camera. Reimagined.
Spoločnosť taktiež na ploche na prízemí usporiadala reklamnú akciu, ktorej súčasťou boli zážitkové zóny, ktoré spotrebiteľom umožnili bezprostredne sa zoznámiť s novými pokročilými vizuálnymi a zvukovými schopnosťami noviniek na trhu.
V interaktívnych stánkoch si spotrebitelia mohli vytvoriť svoje vlastné emotikony s rozšírenou realitou, v zrkadlovej miestnosti vyskúšať fungovanie nového fotoaparátu za nepriaznivých svetelných podmienok a v stánku s konfetami zachytiť slávnostné okamihy s využitím funkcie snímania superspomalených záberov.
Kampaň sa nesie v duchu manifestu značky Samsung „Do What You Can’t“, teda výzvy k búraniu bariér a „robení nemožného.