Spoločnosť Pivovary Topvar od dnešného dňa mení názov na Plzeňský Prazdroj Slovensko. Nový názov, podľa informácií pivovaru, odzrkadľuje hodnoty tradície, kvality, starostlivosti a vášne pre pivo, ktoré sú jej vlastné. Zároveň lepšie vyjadruje ponuku jej pivných značiek. Pivovar zároveň zdôrazňuje, že nechystá žiadne významné zmeny svojho fungovania.
Pôvodný názov bol so spoločnosťou, ktorá dnes zamestnáva už viac ako 650 ľudí, spätý viac ako 10 rokov. Premenovaním nadviaže Plzeňský Prazdroj Slovensko na úzku spoluprácu s Plzeňským Prazdrojom v Čechách.
„Naša spoločnosť má na slovenskom trhu významnú pozíciu, ktorá vychádza z umu a tradície varenia piva, výnimočnej ponuky značiek i inovatívneho prístupu. Je dôležité, aby to, kým sme a na čo sme hrdí, vyjadroval aj názov našej spoločnosti,“ vysvetlil Martin Grygařík, obchodný riaditeľ, Plzeňský Prazdroj Slovensko a dodáva: „Taktiež chceme potvrdiť našu rolu v budovaní pivnej kategórie na Slovensku. Našou dlhodobou ambíciou je samozrejme prvenstvo v postavení na trhu. Dlhodobou snahou spoločnosti je stabilizovať a rozvíjať najmä oblasť predaja piva v pohostinstvách a reštauráciách a zamerať sa na to, aby milovníci piva pili ležiaky prémiových značiek.“
Plzeňský Prazdroj Slovensko bude, podľa jeho slov, aj naďalej rozvíjať pivovar Šariš a značku Šariš a naplno využívať znalosti pivovarníkov a výrobné kapacity pivovaru pre naplnenie očakávaní spotrebiteľov.
Spoločnosť chce v komunikácii značky Šariš pokračovať predovšetkým zameraním sa na zdôraznenie kvality, ktorú začala v rámci kampane Šariš Zlatá 12. „Budeme naďalej rozvíjať 50-ročnú tradíciu piva Šariš. Veríme, že má potenciál osloviť stále širšiu základňu slovenských milovníkov piva,“ doplnil Ján Čerkala, manažér závodu, Pivovar Šariš.