SLSP
StoryEditor

Slovenská sporiteľňa komunikuje Georgea aj na pisoároch

12.04.2018, 09:46
Autor:
rmrm
Počas prvej fázy uvádzacej kampane Georgea banka nasadila aj netradičné formy OOH. Pozrite si ich.

Slovenská sporiteľňa začiatkom tohto roka predstavila nový internetbanking George. V rámci uvádzacej kampane stavila, okrem tradičných prevedení OOH reklamy, aj na netradičné formy tohto mediatypu. Ako informovala Marta Cesnaková, hovorkyňa Slovenskej sporiteľne, jedným z netradičných médií boli napríklad upravené informačné tabule v lyžiarskych strediskách do formy kŕmidiel s reklamným odkazom kampane George. Viac netradičných riešení si pozrite v galérii.

Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: Zaraguza
Mediálna agentúra, mediálna kreatíva:  Wavemaker Slovakia
Copywriter: Jaroslav Vigh, Zuzana Smetanková
Art director: Milan Malý
Account manager: Marián Záhorec, Katarína Andraščíková
Posolstvo kampane: George – nové šikovné bankovanie od SLSP – OOH special
Timing kampane: 1.2 – 30.3
Cieľová skupina: Klienti SLSP, neklienti
Mediamix: OOH
01 - Modified: 2025-11-04 09:59:32 - Feat.: - Title: Expertka na trendy: Naše deti budú pracovať v zamestnaniach, ktoré si ani nevieme predstaviť 02 - Modified: 2025-10-31 11:57:23 - Feat.: - Title: Pozitívne emócie vyhrávajú aj v B2B. Ukazuje to nová kampaň Slovenskej sporiteľne 03 - Modified: 2025-09-17 11:41:56 - Feat.: - Title: IntellCRE mieri na najväčší realitný trh v USA. Startup podporí aj Slovenská sporiteľňa 04 - Modified: 2025-08-20 13:19:39 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa prináša do pobočiek tlmočenie do posunkového jazyka 05 - Modified: 2025-08-11 11:17:45 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa predstavuje novú generálnu riaditeľku. Do banky prichádza z ČSOB a KBC Group
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. november 2025 13:58