SLSP
StoryEditor

Slovenská sporiteľňa komunikuje Georgea aj na pisoároch

12.04.2018, 09:46
Autor:
rmrm
Počas prvej fázy uvádzacej kampane Georgea banka nasadila aj netradičné formy OOH. Pozrite si ich.

Slovenská sporiteľňa začiatkom tohto roka predstavila nový internetbanking George. V rámci uvádzacej kampane stavila, okrem tradičných prevedení OOH reklamy, aj na netradičné formy tohto mediatypu. Ako informovala Marta Cesnaková, hovorkyňa Slovenskej sporiteľne, jedným z netradičných médií boli napríklad upravené informačné tabule v lyžiarskych strediskách do formy kŕmidiel s reklamným odkazom kampane George. Viac netradičných riešení si pozrite v galérii.

Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: Zaraguza
Mediálna agentúra, mediálna kreatíva:  Wavemaker Slovakia
Copywriter: Jaroslav Vigh, Zuzana Smetanková
Art director: Milan Malý
Account manager: Marián Záhorec, Katarína Andraščíková
Posolstvo kampane: George – nové šikovné bankovanie od SLSP – OOH special
Timing kampane: 1.2 – 30.3
Cieľová skupina: Klienti SLSP, neklienti
Mediamix: OOH
01 - Modified: 2024-12-04 07:29:28 - Feat.: - Title: Ak by sme neboli optimisti, nemáme v tejto krajine čo robiť 02 - Modified: 2024-10-01 08:41:30 - Feat.: - Title: Každý môže zdolať svoj Everest! Slovenská sporiteľňa novou kampaňou povzbudzuje Slovákov 03 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby 04 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 05 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 00:11