Slovenská sporiteľňa začiatkom tohto roka predstavila nový internetbanking George. V rámci uvádzacej kampane stavila, okrem tradičných prevedení OOH reklamy, aj na netradičné formy tohto mediatypu. Ako informovala Marta Cesnaková, hovorkyňa Slovenskej sporiteľne, jedným z netradičných médií boli napríklad upravené informačné tabule v lyžiarskych strediskách do formy kŕmidiel s reklamným odkazom kampane George. Viac netradičných riešení si pozrite v galérii.
Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: Zaraguza
Mediálna agentúra, mediálna kreatíva: Wavemaker Slovakia
Copywriter: Jaroslav Vigh, Zuzana Smetanková
Art director: Milan Malý
Account manager: Marián Záhorec, Katarína Andraščíková
Posolstvo kampane: George – nové šikovné bankovanie od SLSP – OOH special
Timing kampane: 1.2 – 30.3
Cieľová skupina: Klienti SLSP, neklienti
Mediamix: OOH