Česká spoločnosť R2B2 v rámci svojej siete, v ktorej sa reklamný priestor nakupuje a predáva aukčným modelom RTB, neponúka reklamné formáty dostupné iba pre počítače a mobilné zariadenia, ale i pre televízne obrazovky.
Reklamná sieť tak disponuje ich širokou ponukou. Pre počítače a mobilné zariadenia možno na Slovensku nakupovať napríklad Branding alebo Mobilný Branding, ktoré patria k prémiovým online formátom spolu s videoreklamou Instream a Outstream.
Ponuku doplňujú štandardné bannery, ktoré sú na Internete stále najrozšírenejšie. „Našu ponuku formátov na Slovensku chceme mať totožnú s tou, ktorú máme aktuálne v Česku. Ďalšie formáty teda postupne dopĺňame,“ vysvetľuje RTB špecialista R2B2, Michal Dvořáček.
Od decembra minulého roka sú však novinkou reklamné formáty v rámci „červeného tlačidla“, teda technológie HbbTV. Na televíznych staniciach Markíza, Doma alebo Dajto sa divákom zobrazujú nové neopozerané formáty, medzi ktoré patrí Banner, Push 2 Play, XXL Banner alebo priama alternatíva televíznej reklamy, Switchroll.
Na Slovensku je programatická sieť R2B2 už dostatočne etablovaná. Reklamný priestor cez ňu nakupujú mediálne agentúry ako Omnicom Media Group SK, Zenith, Starmedia SK, ecake , Wavemaker alebo Digiline.
„Niektoré agentúry využívajú naše služby i na českom trhu, a preto rady vítajú možnosť inzercie cez našu sieť i na Slovensku,“ hovorí David Kratochvíl, Key Client Manager R2B2 a dodáva: „display reklamu inzerovanú cez R2B2 Multiscreen tak môžete vidieť u značiek ako sú O2 Slovakia, UPC Broadband Slovakia, Skylink SK, ďalej u automobiliek BMW a Audi alebo spoločností Billa, Möbelix či Slovaktual.“
O HbbTV reklame v spojení s programatickým nákupom bude už tento týždeň rozprávať David Kratochvíl zo spoločnosti R2B2 na konferencii LOTE 2018, kde vysvetlí, ako celý tento koncept funguje a ukáže jeho využitie na konkrétnom príklade vrátane výsledkov.
R2B2 je česká digitálna reklamná sieť. Má zásah na viac ako 10 miliónov obrazoviek – televíznych, počítačových a mobilných. Spoločnosť sa venuje inteligentnému a udržateľnému prepojeniu online reklamy s televíziou.