Pilsner Urquell ako dlhoročný oficiálny partner českej hokejovej reprezentácie prichádza pred majstrovstvami sveta v hokeji s novou kampaňou.
Ústredným motívom kampane sú paralely medzi svetom hokejistov a svetom fanúšikov. Všetci sú súčasťou jedného tímu, a tak všetko prežívajú spoločne. Prípravu pred dôležitým zápasom, každý dramatický moment na ľade aj finálnu oslavu gólu.
V televíznom spote sa objaví niekoľko známych hráčov z českej reprezentácie. Hlavným hrdinom je Michal Řepík, ktorý celý tím nakoniec privedie k vytúženému cieľu – víťazstvu, a sám dohliadne na to, aby pri tom nechýbal ani ten posledný fanúšik.
O kreatívnu ideu kampane s hlavným posolstvom Společná chuť vítězství sa postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Integrovaná kampaň prebieha iba v Českej republike, jej súčasťou sú 30-sekundový televízny spot a 15-sekundové sponzorské odkazy, ktoré vznikali v spolupráci s medzinárodným produkčným tímom.
Kampaňový print dopĺňa séria reaktívnych inzercií, idea je rozpracovaná aj do online a PR aktivít podporená je tiež spotrebiteľskými súťažami na miestach predaja.
Vizitka kampane
Creative Director: Adam Marčan
Art Director: Adam Marčan
Copywriter: Juraj Chmel
Strategy Director: Kamil Charvát
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Account Director: Zuzana Záziková
Account Manager: Ema Marišová
Režisér: Nico Kreis
Produkcia: Stink Films