StoryEditor

Pilsner Urquell štartuje kampaň „To najlepšie z nás“

04.06.2018, 09:50
Autor:
rmrm
Kampaň pripravila agentúra Young & Rubicam Praha.

Nová kampaň nadväzuje na predchádzajúcu komunikáciu značky postavenú na tradícii a histórii.

„Záleží nám na tradícii, ktorá sa predáva z generácie na generáciu a chceme, aby Pilsner Urquell aj v súčasnosti u spotrebiteľov vzbudzoval silné emócie. Preto dávame našej komunikácii súčasný akcent. Vyzdvihli sme príbehy ľudí, ktorí vo svojom odbore niečo dosiahli, ukazujeme ich jedinečnosť a odhodlanie. Odráža to aj náš vlastný príbeh a trvalý záväzok vyrábať pivo v najväčšej kvalite, ktorá je oceňovaná po celom svete,“ hovorí Grant McKenzie, marketingový riaditeľ Plzeňského Prazdroja Slovensko.

​Nová kampaň prináša štyri príbehy rôznych ľudí, ktorých spája vášeň a zapálenie pre to, čo robia. Ich motiváciou nie je vidina uznania alebo zisku, ale zmysluplnosť ich práce. Či už ide o hasičov, fotografku, vedkyňu alebo trénera hendikepovaných basketbalistiek, všetkých spájajú spoločné ideály a to, že svoju prácu nemôžu robiť inak než naplno.

Kampaň pripravila agentúra Young & Rubicam Praha, ktorá vyhrala tender značky vo februári tohto roka. „Kľúčové pre nás bolo, že Young & Rubicam predstavili dlhodobý komunikační koncept, ktorý presne odzrkadľuje našu stratégiu a kreatívne ambície značky,“ zhrnula Pauline Newman, manažérka integrovanej marketingovej komunikácie Plzeňského Prazdroja Slovensko.

Nový televízny spot natočil slovenský režisér Milan Balog, ktorý študoval na VŠMU v Bratislave. Za posledné roky si odniesol množstvo ocenení z medzinárodných filmových festivalov v Japonsku, Nemecku či Francúzsku a pracoval tiež na filme vysielanom v národných televíziách Vyšehradskej štvorky. Úspešne sa tiež venuje reklamnej tvorbe, čo potvrdil aj pri natáčaní novej kampane Pilsner Urquell. Spot sa natáčal tri dni v Českej republike na siedmich lokalitách. Súčasne s natáčaním spotu prebiehalo fotenie vizuálov pre print a OOH.

Televízna kampaň, ktorá dnes začína, bude nasadená na Slovensku i v Českej republike počas celého júna a júla  a bude podporená rozpracovanými príbehmi v digitálnych kanáloch a v OOH. V auguste následne na kampaň nadviažu nové formáty a ďalšie príbehy.

Vizitka novej kampane:

Réžia: Milan Balog
Kamera: Jan Velický
Strih: Marek Královský
Hudba: Viliam Bereš
Produkcia: Boogie, Michal Cejnar
Chief Creative Officer: Tereza Svěráková
Creative Director: Dora Pružincová
Art Director: Eugen Finkei
Copywriter: Jarek Kratochvíla
Account Director: Jakub Hereš

01 - Modified: 2022-02-18 06:19:37 - Feat.: - Title: Plechovky Pilsner Urquell sú už z troch štvrtín vyrobené z recyklátu 02 - Modified: 2021-08-11 16:38:00 - Feat.: - Title: „Som hrdý, že si to nikdy nevzdal,“ odkazujú českí olympionici svojmu mladšiemu ja 03 - Modified: 2021-03-11 07:27:37 - Feat.: - Title: Pilsner Urquell mení etikety fliaš za ekologickejšie. V kampani upozorňuje na dôležitosť podobných zmien pre prírodu 04 - Modified: 2020-09-29 13:28:25 - Feat.: - Title: Pilsner Urquell ukazuje v novej kampani príbehy ľudí, ktorí stoja za jeho úspechom 05 - Modified: 2020-08-13 10:10:54 - Feat.: - Title: Pilsner Urquell si na kreatívu kampane Master Bartender vybral agentúru Socialists
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 07:55