Železničná spoločnosť Slovensko prosí v novej kampani cestujúcich, aby boli na ceste vlakom ohľaduplní a rešpektovali spolucestujúcich.
Skupina S Hudbou Vesmírnou v štyroch krátkych videách pripomína problémy vo vlakoch. Nerešpektovanie pravidiel slušného správania, hluk vo vlaku a ďalšie zásadné problémy spojené s každodenným cestovaním vo vlaku. Pozrite si ich:
„Čistote vo vlakoch venujeme veľkú pozornosť. Ročne umiestnime v našich vlakoch až 3 milióny kotúčikov toaletného papiera, viac ako pol milióna papierových utierok a použijeme asi 20 ton čistiacich prostriedkov. Za rok vyčistíme v prepočte viac ako 550-tisíc vozňov,“ uviedol Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK. „Pri prepravení 72 miliónov cestujúcich ročne je udržanie kultúrneho štandardu našich vlakov ťažká úloha, ktorú bez ohľaduplnosti našich zákazníkov nemôžeme zvládnuť,“ dodal F. Hlubocký.
ZSSK plánuje do kampane na podporu ohľaduplnosti a slušného správania vo svojich vlakoch investovať približne 60-tisíc eur vrátane produkčných nákladov na výrobu videí.
Kredity kampane
Agentúra: JANDL marketing a reklama, s.r.o.
Chief Creative officer: Bernd FLIESSER
Creative director: Jord NIKOV
Art director: Zuzana ONDRUŠOVÁ
Copywriter: Daniel FERANEC
Graphic designer: Lukáš FECKO
Strategy planner: Ivana VÁLEKOVÁ
Media planner: Roman PARÁK
Digital executive: Ondrej TAKÁČ
Account/Production manager: Marek WILHALM
Account Executive: Michaela MIKULECOVÁ
Text: S Hudbou Vesmírnou
Hudba: SORIZZO
Réžia a produkcia klipu: S Hudbou Vesmírnou
Kamera: Martin JURČI