Medzinárodná sieť veľkoobchodov Metro štartuje globálnu kampaň postavenú na skutočných príbehoch podnikateľov z celého sveta. Cieľom kampane je poukázať na to, že za podnikateľským úspechom stojí tvrdá práca, a Metro svojich zákazníkov na ich ceste podporuje. Tvárami kampane sú skutoční podnikatelia z viac ako 20 krajín sveta. Hlavným claimom kampane je „Váš úspech je náš cieľ".
„Našou ambíciou je stať sa jasnou voľbou pre podnikateľov. Ideme cestou inovácií, zameriavame sa na udržateľné riešenia s pridanou obchodnou hodnotou," vysvetľuje Yuliya Pylypenko, generálna riaditeľka METRO Cash & Carry SR, a dopĺňa: „To, že v kampani pracujeme s reálnymi klientmi, je ukážkou dôvery a obojstrannej spokojnosti."
Nová stratégia značky sa bude odrážať vo všetkých úrovniach komunikácie, v interných i externých komunikačných kanáloch a na predajniach po celom svete.
Na Slovensku kampaň odštartovala vizuálmi s claimom „Nepracujeme pre METRO," pričom vysvetlenie prišlo v druhej časti kampane, zameranej na záväzok voči zákazníkovi: „Pracujeme pre Vratka". Vratko je majiteľ siete supermarketov SK Catering, ktorý sa snaží pomocou svojich predajní podporiť rodinnú pekáreň.
„Chceli sme, aby prvá časť kampane verejnosť trochu šokovala," hovorí Yuliya Pylypenko a dodáva: „Nepracujeme pre METRO, ale pre každého jednotlivého zákazníka - pretože ich úspech je naším cieľom."
Kampaň prebieha v instore, prostredníctvom internej komunikácie smerom na zamestnancov, cez PR, OOH, online, sociálne siete, print, billboardy.
Kampaň vznikla v spolupráci s kreatívnou agentúrou ServicePlan, na Slovensku ju lokalizuje agentúra DDB.