Hlavnými postavami novej kampane sú opäť členovia skupiny S Hudbou Vesmírnou. Spoluprácu so ZSSK odštartovali piesňou Ideme vlakom, ktorú predstavili v januári. Tentokrát prichádzajú s ďalšou, ktorej názov je identický s názvom celej kampane. Motívom piesne aj kampane je aby ľudia nesedeli v dopravných zápchach, ale využili vlak, ktorým sa často dokážu prepraviť omnoho rýchlejšie a pohodlnejšie. Reklamná kampaň je kombináciou imidžovej a produktovej komunikácie, pričom prezentuje cestu vlakom ako zmysluplnejšiu alternatívu k jazde autom.
Súčasťou kampane sú vonkajšie reklamné plochy (celkovo 47 mutácií) pri najfrekventovanejších cestách, sociálne siete, rozhlasové spoty, geograficky personalizované cestovné poriadky (takmer pol milióna letákov v 29 mutáciách), ale i spolupráca s populárnou navigáciou Waze. Národný dopravca do kampane celkovo investuje necelých 300-tisíc eur. V tejto cene sú produkčné náklady i nákup mediálneho priestoru.
„ZSSK už v júni posilnila svoje služby o celkovo 75 vlakov, čím sa radikálne zvýšil komfort cestovania v okolí veľkých miest. Túto informáciu je potrebné dostať k čo najväčšiemu možnému počtu ľudí, ktorí dochádzajú za prácou, školou či oddychom. Samozrejme, veľká kampaň počas prázdnin by bola nezmyselná, preto sa do nej púšťame teraz, keď predpokladáme najväčšiu záťaž na slovenské cesty. Rovnako je kampaň cielená len na tie miesta, kde sme presvedčení, že vlak je reálnou alternatívou,“ hovorí Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK.
Kredity kampane:
Reklamná agentúra JANDL
Chief Creative officer: Bernd Fliesser
Creative director: Alex Strimbeanu/Jord Nikov
Art director: Zuzana Ondrušová
Copywriter: Daniel Feranec/Valeria Frázová
Graphic designer: Lukáš Fecko
Strategy: Ivana Váleková
Media planner: Roman Parák, Dajana Denkoczyová
Account Manager: Marek Wilhalm
Account Executive: Michaela Mikulecová
Foto: Patrik Gubiš
Videoklip
Text: S Hudbou Vesmírnou
Hudba: Sorizzo
Réžia a produkcia klipu: S Hudbou Vesmírnou
Kamera: Martin Jurči