StoryEditor

Takto vyzerá reklama, keď sa preloží copywriting. Mall reklamou promuje výpredaj

26.09.2018, 10:50
Autor:
pzpz
„Čo je na svete najširšie? Naša Pepinka.“

Obchod MALL.sk nasadil do televízií novú reklamu. V krátkom spote sa objavia deti, ktoré mladej moderátorke odpovedajú na otázku „Čo je na svete najširšie?“. Mladí respondenti odpovedajú rôzne: tatova plešina, alebo prasiatko Pepinka. Slovná hračka ´čo je najširšie´ prejde do oznamu, že najširšia je ponuka na MALL.sk. Reklama pravdepodobne nemá slovenský pôvod, je len preložená zo susedného jazyka. Na príprave sa podieľala agentúra Publishers, a pre slovenský trh spolupracovala s agentúrou Loco v úzkej spolupráci s CZ a SK inhouse tímom. V každom prípade je spot z kategórie "čudných".

Pozrite si reklamu.

01 - Modified: 2018-07-02 10:08:02 - Feat.: 0 - Title: Alza má rekordné zľavy 02 - Modified: 2018-07-06 19:24:36 - Feat.: 0 - Title: Alza si pripomína upálenie Jana Husa. Podľa reakcie ľudí to výrazne prehnala 03 - Modified: 2018-07-13 08:48:45 - Feat.: 0 - Title: „Pochváľte sa stopercentným originálom“. Alza v kampani využila kauzu českej ministerky Malej
01 - Modified: 2019-04-23 09:00:57 - Feat.: - Title: Doťahovanie e-shopov pokračuje. Alzák tentoraz v reklame zatlačil Mall 02 - Modified: 2018-11-23 06:50:23 - Feat.: - Title: Alza je najobľúbenejším e-shopom. Už druhý rok po sebe 03 - Modified: 2016-11-24 12:37:44 - Feat.: - Title: Na Slovensku začal Black Friday. Obchody čakajú rekordné tržby
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 22:24