StoryEditor

Slovnaft má nového ambasádora. Milana „Juniora“ Zimnýkovala

02.10.2018, 08:53
Autor:
rmrm
Cieľom kampane je zvýšiť povedomie o značke občerstvenia Fresh Corner a ukázať zmenu čerpacích staníc.

Aktuálna kampaň hovorí o Fresh Corneri ako mieste, kde sa oplatí na ceste zastaviť, kde zákazník dostane kvalitnú kávu a občerstvenie. Kampaň sa spustila okrem Slovenska aj v Česku, Rumunsku a Maďarsku a potrvá do konca októbra. Každá krajina si vybrala svojho vlastného ambasádora.

Na Slovensku je ambasádorom kampane moderátor Milan „Junior“ Zimnýkoval, ktorý, podľa slov Ladislava Procházku zo Slovnaftu, Fresh Corner aj pravidelne navštevuje.

„Ambasádor musel spĺňať štyri predpoklady: byť mediálne známy, pozitívne vnímaný bez mediálnych káuz, mal by mať rodinné zázemie a uveriteľný ako zákazník Slovnaftu. V osobe Juniora sa všetky štyri predpoklady stretli a s ponukou na partnerstvo súhlasil,“ približuje Ladislav Procházka.„Pre každú značku je výhra, keď sa s ňou chce spojiť iná značka, ktorá vyznáva podobné alebo dokonca rovnaké hodnoty. Ja som mal to šťastie, že sa mi to stalo so Slovnaftom,“ povedal Junior.

Prvé tri čerpacie stanice Fresh Corner otvoril Slovnaft v júli 2015, pričom v roku 2016 pribudlo ďalších 55 Fresh Cornerov. Momentálne ich počet v krajine presiahol 150 a každý týždeň sa otvárajú ďalšie. Koncom roka 2018 budú predajne Fresh Corner súčasťou viac ako 70 % čerpacích staníc Slovnaft. Modernizácia predajní bude pokračovať aj v budúcom roku, kedy by mali byť predajne Fresh Corner na 227 z 253 čerpacích staníc Slovnaft.

Do rekonštrukcií čerpacích staníc a prestavby predajní zatiaľ Slovnaft investoval viac ako 30 miliónov eur. Na modernizácie a otvorenie ďalších Fresh Cornerov plánuje ešte vynaložiť ďalších vyše 17 miliónov eur.

Vizitka kampane:

Kreatívny koncept: Greenroom Hungary

Adaptácia v SR: Wiktor Leo Burnett (spot), ad one (vizuál)

Media mix: televízia, rádio, OOH, print, online

01 - Modified: 2021-06-22 09:25:12 - Feat.: - Title: Slovnaft spustil pre zákazníkov aplikáciu Slovnaft GO 02 - Modified: 2021-02-18 12:30:15 - Feat.: - Title: Slovnaft a Silné Reči v online kampani hovoria, že zimu treba zajesť 03 - Modified: 2021-02-09 09:09:00 - Feat.: - Title: Slovnaft postavil strednú školu v Minecrafte. Ide o súčasť kampane Chémia je zábava 04 - Modified: 2020-11-30 08:45:29 - Feat.: - Title: Slovnaft zostal partnerom umenia a kultúry aj v ťažkých časoch 05 - Modified: 2020-11-09 12:32:43 - Feat.: - Title: Slovnaft sa nezastaví. V ťažkých chvíľach naďalej podporuje slovenský šport
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:23