StoryEditor

Radičová, Sajfa aj Evelyn sa zaujímajú. V novej kampani na pomoc duševne chorým

02.10.2018, 19:36
Autor:
pzpz
Kampaň pripravila agentúra MarkBBDO.

Liga za duševné zdravie (LDZ) ako nezisková organizácia sa už takmer 20 rokov snaží pomôcť to zmeniť, ale potýka sa s nezáujmom vo všetkých jeho podobách. Asi najhmatateľnejším dôsledkom je, že Linka dôvery Nezábudka, ktorá neraz zachraňovala ľudské životy, musela pred 12-timi rokmi zaniknúť a doteraz sa ju nepodarilo obnoviť. Pritom to bola jediná 24-hodinová linka dôvery na Slovensku, takže už 12 rokov tu takáto služba neexistuje.

V súvislosti s každoročnou verejnou zbierkou Dni nezábudiek oslovila LDZ agentúru MARK BBDO s prosbou o spoluprácu. Výsledkom je kampaň, ktorá o duševnom zdraví hovorí úplne iným spôsobom. Zameriava sa na tú najväčšiu bariéru, ktorá bráni akejkoľvek zmene neutešeného stavu: nezáujem samotný. Preto v týchto dňoch začína kampaň s názvom "Vyliečme nezáujem". Zásadnú prekážku obracia na kľúčovú ideu a snaží sa získať záujem verejnosti, aj kompetentných štátnych organizácií.

Na dosiahnutie čo najlepšieho výsledku sa pre spoluprácu na kampani podarilo LDZ získať aj ďalšie subjekty, ktoré nezištne prejavili záujem pomôcť s prebúdzaním záujmu. Súčasťou projektového tímu sa tak stali digitálne agentúry PS:Digital, Diorama, PR agentúra Primetime, produkčná spoločnosť Soft Pillow a špeciálna vďaka patrí spoločnosti Studio 727 za zapožičanie technológie Motion Control.

Všetko podstatné sa ľudia dozvedia na kampaňovej stránke vyliecmenezaujem.sk s live odpočítavaním ľudí, ktorí sa nezaujímajú. Povzbudivým momentum kampane je množstvo osobností a celebrít, ktoré sa do nej ochotne zapojili a obracajú záujem zo seba na tých, ktorí tú pozornosť nemajú. Tohtoročným ambicióznym cieľom verejnej zbierky Dni nezábudiek (3.-7. 10. v uliciach slovenských miest) je vyzbierať dostatočné množstvo prostriedkov na opätovné spustenie Linky dôvery Nezábudka.

Zbierku podporia aj spomínané známe osobnosti, medzi ktorými sa objavili komička Evelyn, moderátori Sajfa a Marcel Forgáč, bývalá predsedníčka vlády Iveta Radičová, režisér Peter Bebjak, speváci Celeste Buckingham a Adam Ďurica, hokejisti Tomáš Starosta a Branko Radivojevič a ďalší.

Súčasťou kampane sú videá, ktorými prispievajú samotné osobnosti: 

Michal Hvorecký oslovuje ľudí prostredníctvom facebookového profilu.

Pridala sa aj Iveta Radičová:

A aj režisér oceňovanej Čiary Peter Bebjak:

Vizitka kampane - “Vyliečme nezáujem”

Klient: Liga za duševné zdravie
Agentúra: MARK BBDO Bratislava Participujúce agentúry: PS:Digital, Diorama, PRimetime
Creative Director: Vlado Slivka
Copywriter: Michal Roháček, Ivana Drábová (PR)
Art Director: Peter Kuchta
Réžia: Maroš Milčík
Kamera: Juraj Chlpík
Hudba: Matúš Široký
Zvuk: Bajko
Produkcia: Juraj Molnár
Produkčná spoločnosť: Soft Pillow
Videodokrútky: Štefan Kurilla, Michal Nemček
PR Manager: Katarína Zemanová
Digital Planner: Martin Schneider
Account Manager: Lenka Chorvátová, Kristína Trnovská
Strategy Director: Marian Timoracký

01 - Modified: 2022-09-07 14:32:34 - Feat.: - Title: Robiť chyby nie je chybou, pripomína Liga za duševné zdravie 02 - Modified: 2021-06-14 08:08:27 - Feat.: - Title: Spoločnosť RAJO spúšťa pri príležitosti 25. narodenín kampaň 03 - Modified: 2020-10-20 09:03:32 - Feat.: - Title: MARK BBDO s novým kreatívnym riaditeľom 04 - Modified: 2020-10-08 10:26:02 - Feat.: - Title: MARK BBDO opúšťa kreatívny riaditeľ Vlado Slivka 05 - Modified: 2020-09-28 08:36:37 - Feat.: - Title: Rajo s novým spotom. Poznáte tú pieseň?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 15:35