Jedna z najväčších komunikačných svetových agentúr WPP robí efektívne zmeny vo svojom portfóliu. Podľa zahraničných médií pravdepodobne zlúči dve agentúry: najstaršiu agentúru J. Walter Thompson a digitálnu agentúru Wunderman. Médiá píšu, že WPP by malo potvrdiť informáciu už tento týždeň.
Nová agentúra, ktorá vznikne fúziou by sa mala volať Wunderman Thompson. To, či názov J. Walter Thompson naozaj zanikne, sieť WPP odmietla zatiaľ komentovať.
V každom prípade, ide o ďalší racionalizačný krok komunikačnej siete. Spoločnosť WPP prednedávnom oznámila plán na zlúčenie svojich agentúr Young & Rubicam a VML.
Agentúra J. Walter Thompson je jednou z najstarších agentúrou vo svetovom reklamnom biznise. Vznikla v Spojených štátoch a bola prvou medzinárodnou expandujúcou spoločnosťou, ktorá v roku 1899 otvorila svoju kanceláriu v Londýne. Spoločnosť Unilever je klientom JWT už viac ako 115 rokov.