Sviatky podľa pivnej značky už dávno nie sú len o darčekoch a hojnosti. Sú aj o vzájomnom porozumení, láske a čarovných chvíľach s tými, na ktorých nám záleží. Aj keď sa behom roka medzi nami vyskytnú rozdiely, na Vianoce na nich radi zabudneme a akceptujeme sa takí, akí sme. Takéto je posolstvo nového spotu Pilsner Urquell s názvom Polnočná, ktorý česká značka piva spustila v pondelok 26. novembra.
Hlavnú rolu v emotívnom príbehu nového televízneho spotu zohral vzťah otca s dcérou, ktorí v magickej atmosfére polnočnej omše ukázali, že napriek rozdielom a drobným nezhodám pre nich rodina znamená všetko. Každého diváka pritom do príbehu so šťastným koncom vtiahne dojímavá klavírna hudba inšpirovaná známou piesňou Sama Smitha Stay With Me, ktorú skomponoval Karel Havlíček zo Soundsquare.
Spot vytvoril kreatívny tím agentúry VMLY & R Praha pod vedením Terezy Svěrákovej a Dory Pružincovej. Réžie sa ujala Jasmina Blažević z Nomad Production.
„V našom novom vianočnom spote chceme ukázať, že tie pravé Vianoce nespočívajú v darčekoch, jedle a blahobyte, ale v tom, čo je skutočne dôležité. V spoločnom stretávaní, zážitkoch a v tom, že počas Vianoc nám záleží na našich blízkych a pri štedrovečernom stole dáme každodenné starosti bokom,“ hovorí marketingový manažér značky Pilsner Urquell Martin Troup.
Kampaň sa okrem televízie a online kanálov čoskoro objaví aj na billboardoch. Okrem spotu pripravila značka Pilsner Urquell už tradične aj sadu darčekových vianočných balení.