Ako informoval Tomáš Kováč, riaditeľ odboru komunikácie a hovorca Železničnej spoločnosti Slovensko, ZSSK je jedným z najväčších zamestnávateľov na Slovensku a k 1. novembru 2018 v nej pracuje 5 913 zamestnancov. „Stav na trhu práce a veková štruktúra zamestnancov, najmä medzi opravármi a rušňovodičmi, sa stávajú rizikovým faktorom. Národný dopravca preto pre tých, ktorí sa rozhodujú, čo by chceli v živote robiť, spustil kampaň s názvom Ukáž svoje schopnosti v práci, ktorá má význam,“ približuje Tomáš Kováč.
Autormi projektu sú Martina Pivovarníková, Juraj Melicher, Lukáš Tobola, Marek Urminský.„Našou originálnou kampaňou chceme motivovať mladých ľudí k výberu profesie v oblasti železničnej dopravy. Chceme ich zaujať a presvedčiť, že práca s vlakmi je krásna a má zmysel nielen pre celú spoločnosť, ale aj pre ich osobnú kariéru,“ uviedol Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK. Kampaň v hodnote do 20 000 eur (všetky náklady vrátane nákupu médií) bude prebiehať najmä na internete a na školách, kde bude spoločnosť distribuovať svoje propagačné materiály.
Kampaň ukazuje potenciálnu atraktivitu jednotlivých profesií hravou formou, kde má každá z nich svoju vlastnú kreslenú postavičku, ktorá opisuje ich pocity pri práci a uvádza motivačné benefity. Potupne bude uverejnených viacero videí.