StoryEditor

Železnice majú náborovú kampaň. Môže byť práca s vlakmi vášňou?

05.12.2018, 10:07
Autor:
rmrm
Kampaň cieli na študentov základných a stredných škôl.

Ako informoval Tomáš Kováč, riaditeľ odboru komunikácie a hovorca Železničnej spoločnosti Slovensko, ZSSK je jedným z najväčších zamestnávateľov na Slovensku a k 1. novembru 2018 v nej pracuje 5 913 zamestnancov. „Stav na trhu práce a veková štruktúra zamestnancov, najmä medzi opravármi a rušňovodičmi, sa stávajú rizikovým faktorom. Národný dopravca preto pre tých, ktorí sa rozhodujú, čo by chceli v živote robiť, spustil kampaň s názvom Ukáž svoje schopnosti v práci, ktorá má význam,“ približuje Tomáš Kováč.

Autormi projektu sú Martina Pivovarníková, Juraj Melicher, Lukáš Tobola, Marek Urminský.„Našou originálnou kampaňou chceme motivovať mladých ľudí k výberu profesie v oblasti železničnej dopravy. Chceme ich zaujať a presvedčiť, že práca s vlakmi je krásna a má zmysel nielen pre celú spoločnosť, ale aj pre ich osobnú kariéru,“ uviedol Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK. Kampaň v hodnote do 20 000 eur (všetky náklady vrátane nákupu médií) bude prebiehať najmä na internete a na školách, kde bude spoločnosť distribuovať svoje propagačné materiály. ZSSK

Kampaň ukazuje potenciálnu atraktivitu jednotlivých profesií hravou formou, kde má každá z nich svoju vlastnú kreslenú postavičku, ktorá opisuje ich pocity pri práci a uvádza motivačné benefity. Potupne bude uverejnených viacero videí.

01 - Modified: 2018-01-25 11:47:51 - Feat.: 0 - Title: VIDEO: Štátne železnice štartujú novú kampaň za 280-tisíc. Predstavili klip s Hudbou vesmírnou
01 - Modified: 2025-09-10 13:23:09 - Feat.: - Title: Verejná doprava má byť bezpečná. Aj psychicky. Hovorí nová kampaň vo vlakoch
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 13:16