StoryEditor

V Raiffeisen banke vystriedal Bambuľku Ralf. Pozrite si prvý spot

27.03.2019, 16:05
Autor:
(red)(red)
Kampaň vymyslela a zrealizovala agentúra MADE BY VACULIK.

Ako sme vás pred pár dňami informovali, Raiffeisen banka prichádza s novým komunikačným konceptom. Hlavným hrdinom je rozkošný Ralf, ktorý prichádza z inej galaxie do jednej slovenskej rodiny a objavuje svet ľudí. Ralf vie levitovať, ovláda telekinézu a veľmi rád všetko vybavuje. Rajfku si obľúbil, lebo je žltá ako on.

Kampaň pre svojho klienta vymyslela a zrealizovala agentúra MADE BY VACULIK v spolupráci so štúdiom Plaftik. Produkciu zastrešil Hitchhiker Films v réžii Dana Dekana.

Milan Bielik, senior copywriter: "Sme radi, že sa nám podarilo stvoriť Ralfa doslova v rekordnom čase. Veľmi si vážime nadšenie Raiffeisen banky, pretože schvaľovací proces pri tak náročnom procese si vyžaduje obrovskú dávku predstavivosti a dôvery. Spolupráca na kampani bola od prvotného nápadu, cez natáčanie až po výslednú animáciu veľmi pohodová a plná nadšenia, čo sa dúfame pretavilo aj do našich spotov. Držíme Ralfovi palce a veríme, že to bude pre Slovákov láska na prvý pohľad."

Adam Horecký, strategy director: "Priniesť nový koncept, ktorý má ambície prekonať veľmi dobré komunikačné výsledky predošlého konceptu Bambuľka a súčasne ešte podporiť jeho mass retailovú silu, pri zachovaní milého a srdečného positioningu, bola zaujímavá výzva. Tešíme sa, že po období diskusií nad prieskumami, positioningom a nastavení komunikačnej stratégie, uzrie svetlo kreatívne vyústenie v podobe nového konceptu."

Štúdio Plaftik, ktoré sa spolupodieľa na kampani dodáva: "Zadanie stvoriť Ralfa bolo veľmi dobre spracované a podrobne špecifikované. Vytvoriť výraznú a na prvý pohľad milú postavičku je komplexná práca. Nebolo to len o Ralfovej podobe, ale aj o súbore emócií a uveriteľnom charaktere, s ktorým sa dá dlhodobo pracovať. A práve vytváranie „živých“ postavičiek je to, v čom sme v Plaftiku dobrí a čo nás baví. V spolupráci s Blue Faces sme použili technológie využívané aj najväčšími filmovým produkciami (Guardians of the Galaxy, Fantastic Beasts...). Vďaka dobrému nastaveniu projektu sa nám to všetko podarilo zvládnuť v rekordnom čase – od prvotného návrhu Ralfa po jeho svetovú (doslova „svetovú“) premiéru uplynul len jeden mesiac."

Miroslava Vágnerová, senior brand manažér: "Doterajší koncept Bambuľka pomohol značku Raiffeisen uviesť na trh, doručiť svetu posolstvo, aké je úžasné mať aj vďaka banke jednoduchší život a od jeho spustenia dosahoval veľmi dobré komunikačné parametre. Raiffeisen banka sa za relatívne krátky čas úspešne etablovala na plne saturovanom trhu a dlhodobo je oceňovaná podľa TRIM indexu ako Banka najspokojnejších klientov. No zároveň sme z pohľadu pôsobenia na trhu stále mladá banka, ktorá chce napĺňať predovšetkým akvizičné ciele. Preto sme sa rozhodli po sérii strategických workshopov a prieskumov značku výrazne posilniť nielen v produktových parametroch a službách, ale aj jej pozicioningu. Chceme byť ešte bližšie k našej cieľovke srdečných a pohodových ľudí, pre ktorých je dôležitý život v komunitách, byť čo najviac s rodinou a venovať sa koníčkom. Milujú v reklamách príbehy, sčasti pravdivé, sčasti vymyslené, ktoré ich vedia rozveseliť a priniesť nielen radosť, ale aj úžitok v podobe produktových výhod. Navyše pôsobíme v segmente, ktorý patrí medzi tie s najväčšími mediálnymi výdavkami, preto je priam nevyhnutné sa komunikačne odlíšiť od konkurencie a získať si pozornosť. A presne takýto je náš nový komunikačný koncept, kde je ústredným prvkom naša vlastná animovaná postavička Ralf, ktorý najradšej trávi čas so svojou novou rodinou, miluje žltú, aj preto chodí rád do Rajfky. Hlavné televízne spoty sú v štýle sitcomu a poslaním Ralfa je cez veselé príbehy zo života ukázať ľudom, prečo je „radosť byť u nás“,čo je zároveň aj novým claimom Raiffeisen banky.

Kampaň bude vysielaná v televízii až do konca apríla. Okrem televízie sa s Ralfom stretnete aj v online priestore či na sociálnych sieťach a postupne aj na pobočkách.

​Vizitka kampane:

Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Martina Obertová
Copywriter: Milan Bielik
Account manager: Petra Barčáková
Strategy director: Adam Horecký
Digital strategy planner: Marek Krištof
Social media manager: Mário Lapoš
Réžia: Dano Dekan
Réžia Ralf: Juraj Demo Demovič
Animácia: Plaftik
Kamera: Martin Chlpík
Strih: Marek Kralovský
Postprodukcia: Blue Faces
Producent: Ivan Hulík, Michal Gögh
Zvuková postprodukcia: Studio K2
Hudba: Michal Novinski

01 - Modified: 2019-02-02 09:40:44 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka a Raiffeisen banka majú novú šéfku komunikácie a stratégie značiek
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. august 2024 06:22