StoryEditor

Milka obnovuje zabudnutú tradíciu vajíčkobrania

08.04.2019, 13:58
Autor:
TSTS
Myšlienku hravej tradície podporí influencerská rodina Laci a Anči Strike.

Milka v tohtoročnej veľkonočnej kampani znovu objavuje tak trochu zabudnutú tradíciu vajíčkobrania. Na webových stránkach obnovuje zajačika, ktorý prináša deťom veľkonočné vajíčka a ďalšie dobroty. Prostredníctvom kreatívnych tipov a návodov nabáda širokú verejnosť na zorganizovanie tejto hravej tradície.

Súčasťou kampane je aj televízny spot s tematikou vajíčkobrania, ktoré môže verejnosť vidieť od 25. marca v televízii aj na YouTube. Neskôr bude uverejnené aj na Instagrame a Facebooku. Súčasťou kampane bude aj súťaž o veľkonočné produkty Milka. Ideu tejto hravej tradície podporia aj influenceri, konkrétne dvojica tanečníkov a zároveň rodičov, Laci a Anči Strike.

„Zvyk v podobe hľadania veľkonočných vajíčok má v našom regióne korene siahajúce až do 16. storočia. V priebehu niekoľkých rokov bol potlačený do úzadia na úkor šibačky a dalších tradícií. Ide o hravú zábavu, ktorá je vhodná aj pre malé deti, dokáže spojiť generácie, vytiahnuť ich von do prírody, do parku, lesa či záhradz, kde sa vajíčkobranie najčastejšie odohráva,“ hovorí Lucie Hasincová, manažérka značky Milka. „Vajíčkobranie, rovnako ako značka Milka, nesú v sebe znaky tradície a jemnosti. Preto sme sa rozhodli pre našich spotrebiteľov tento zvyk obnoviť a kampaňou sa ich snažíme podnietiť k tomu, aby ho prijali za svoj a rozšírili o vajíčkobranie svoje rodinné tradície,“ doplňuje L. Hasincová.

S kampaňou Vajíčkobranie sa verejnosť stretáva v digitálnom prostredí od 25. marca do Veľkej noci. Jej súčasťou je video na tému vajíčkobranie, bannerová podpora, posty na sociálnych sieťach a súťaž o produkty Milka. Kľúčovým nástrojom kampane je webová stránka vajickobranie.sk, kde návštevníci nájdu nielen informácie o histórii tejto tradície, ale predovšetkým množstvo hravých tipov a nápadov na zorganizovanie vajíčkobrania pre malých koledníkov, ktoré sú na stiahnutie a voľné použitie. Súčasťou kampane je aj PR podpora.       

Za konceptom kampane pre Česko, Slovensko a Maďarsko stojí agentura Outbreak. PR podporu zabezpečuje agentúra Native PR. V Maďarsku realizuje kampaň agentúra HPS.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 09:43