Po minuloročnej kampani, ktorá objasňovala, že po vypití Birellu nafúkate „nulu“, značka prichádza s kreatívnym spotom. Na motív ľudovej piesne Dedinka v údolí vznikla reklama, ktorej text si podľa jej tvorcov budete zaručene spievať celý deň.
Nová kampaň opäť upozorňuje na fakt, že človek po vypití nealkoholického piva Birell v žiadnom prípade nenafúka. Do reklamy tvorcovia zakomponovali aj dychovú kapelu Textilanka z Trenčína a motoristického novinára Rastislava Chválu, ktorý si zahral vodiča.
„Aj napriek úspechu minuloročnej kampane sa stále nájde dosť Slovákov, ktorí majú obavy piť Birell pri rôznych príležitostiach, kde nie je tolerovaný žiadny alkohol v krvi. Zadanie tak znelo jasne – zariadiť, aby každému Slovákovi znelo v ušiach, že s Birellom nenafúka,“ uviedol Josef Jalůvka, manažér značky.
Plná verzia spotu s názvom „S Birellom nenafúkaš“ má 1:55 min a v televíznom prostredí sa predstaví okrem nedele 5.5. už iba raz, a to 9.5. večer. Hlavnými médiami pre túto kampaň sa tak stane internet a rádio, kde budú rôzne verzie spotu s rôznou stopážou. Okrem toho ale bude spúšťaná napríklad aj špeciálna verzia v kinách alebo pri nakupovaní vo vybraných supermarketoch. Pomyselnou čerešničkou na torte je aj zapojenie dedinských rozhlasov či TV stanice SenziTV.
Reklama začína zastavením vodiča policajtom, ktorý ho vyzve k dychovej skúške. Vtom sa však rozozvučia nástroje dychovej kapely Textilanka, ktorá začne spievať text: „Či leto, či zima, či mesto, dedina, stále sa pitie núka. Či si v Novom Meste, či len tak po ceste, s Birellom nenafúkaš.“ Nasleduje chytľavý refrén, ktorý je aj hlavným mottom kampane: „Nech už to vie každý, od teraz a navždy, s Birellom nenafúkaš!“
Vizitka kampane:
Zadávateľ: Birell
Kreatíva: TRIAD advertising
Creative Director: Peter Baslík
Réžia: Martin Gonda
Produkcia: TOXPRO
Hudba: Textilanka