A aktuálnom ročníku EMEA SAbre Awards 2019 premenila agentúra Seesame štyri shortlisty na jedno ocenenie a to v kategórii Pharmaceutical: RX. Jedna nominácia od agentúr TRIAD Advertising spolu s PR Clinic, bodovala v kategórii Central Eastern Europe.
Agentúra: Seesame
Kategória: Pharmaceutical: RX: Kampaň WTF je HPV? Pre MSD Slovensko
Stručná charakteristika: Mladí ľudia dnes rozprávajú v skratkách. Máloktorý z nich však už počul o skratke HPV a už vôbec nie o rizikách, ktoré so sebou tento vírus prináša. Tínedžerom sme chceli povedať že HPV môže spôsobiť aj také závažné ochorenie ako rakovina krčka maternice a najmä, že sa proti tomu dá očkovať. Vytvorili sme tak odvážnu kampaň WTF je HPV. Kampaň, ktorá je svojim spracovaním netypická pre farmaceutický priemysel oslovovala tam, kde mladí trávia čas. Online.
Michaela Benedigová, Managing Director & Partner Seesame: „Kampaň provokatívnym spôsobom otvára konverzáciu o očkovaní proti vírusu HPV. SABRE nám dáva možnosť sa porovnávať s tým najlepším, čo sa vo svete v oblasti PR a komunikácie robí. Vidíme, že sú to najmä kreatívne a integrované kampane. Máme dobrý pocit, že so cťou a ďalšou soškou držíme krok.“
Agentúra: TRIAD Advertising a PR Clinic
Kategória: Central Eastern Europe: Kampaň Slovensko žije všetkými farbami pre ABSOLUT Vodku
Filip Švaňa, COO PR Clinic: „Podieľať sa na najlepšej PR kampani roka v Strednej a Východnej Európe je skvelý pocit. Sme radi, že boj za tolerantnosť spoločnosti má význam a Absolut mal odvahu postaviť sa do frontovej línie. Spoločensky angažované kampane ako True colors of Slovakia sú veľmi potrebné a čoraz viac menia slovenskú spoločnosť. K lepšiemu.”Do aktuálneho ročníka prestížnej brandžovej súťaže EMEA Sabre Awards 2019 bolo prihlásených viac ako 600 prác. Porota zložená z lídrov PR priemyslu vybrala víťazov, ktorí boli vyhlásení 22. 5. 2019 v Londýne.