Poštová banka pokračuje v budovaní svojho pozicioningu na trhu, v rámci ktorého upriamuje stále väčšiu pozornosť na mladšiu klientelu.
Na čo nezabudnúť pri plánovaní svadby, na čom sa dá pekne ušetriť a do čoho pri príprave „dňa D“ radšej zainvestovať? Profesionálna agentka a už vydatá herečka budú radiť nielen svojej kamarátke, známej influencerke, ale všetkým mladým snúbencom v sérii zábavných videí na facebooku Poštovej banky.
Kampaň „Ej, bude to mladucha“ prináša praktické rady, odhaľuje nástrahy a rôzne pohľady na plnenie snov o svadbe, ktoré majú často dopad na finančné výdaje.
O kreatívu sa postarala agentúra SOCIALISTS a cieli primárne na mladú generáciu žien. V hlavnej roli vystupuje influencerka Sweet Lady Lollipop, ktorá sa chystá budúci rok vydávať.
Rady, ako sa vysporiadať s prípravou svadby jej ponúka herečka Zuzka Kubovčíková Šebová, ako aj profesionálna svadobná agentka Veronika z agentúry Event Paradise. V sérii videí odhaľujú emócie a momenty zo svojho súkromia.
„V duchu našej misie, v rámci ktorej chceme meniť postoj Slovenska k peniazom, pokračujeme vo finančnom vzdelávaní ľudí, stojacích pred prvými veľkými životnými rozhodnutiami. S nimi sa spájajú aj veľké finančné investície. Či už je to zabezpečenie bývania alebo založenie si rodiny. A tomu, vo väčšine prípadov, predchádza aj tak nákladná udalosť ako je svadba. Nová digitálna kampaň Poštovej banky, ktorá bude prebiehať na našich sociálnych sieťach, ponúka sériu zábavných a poučných videí, ktoré mladých snúbencov nasmerujú k rozumnému plánovaniu si svojho veľkého dňa,“ vysvetľuje head of marketing Poštovej banky Silvia Wenderlová.
Vizitka kampane:
Strategy: Patrik Barták
Copywriting: Lea Dianová
Scenár a réžia: Šimon Ondruš
Art Direction: Alexandra Šebíková, Marek Duška
Project manager: Zuzana Semíková
Account: Mária Pikuláková
Produkcia: Modify