StoryEditor

Poštová banka vyzýva podnikateľov: Plaťte dane pomaličky, kúsok po kúsku

25.02.2019, 09:30
Autor:
rmrm
Teda tempom, akým sa za ne stavajú diaľnice či modernizujú nemocnice. Banka prvýkrát mieri na podniteľov cez ATL kampaň.

Poštová banka prvýkrát zacielila na podnikateľov cez ATL kampaň a komunikuje nový produkt úver na dane. Poukazuje pri tom na spoločenské defekty, ktoré trápia nás všetkých - rozbité cesty, nemocnice v havarijnom stave a zastarané školstvo.

„Nemôžeme povedať, že by na tomto svete bolo čokoľvek isté, okrem smrti a daní,“ povedal Benjamin Franklin pred vyše dvoma storočiami.

„A to je pravda. Pre mnohých malých podnikateľov ide o finančnú záťaž, ktorá ich poznačí napriek tomu, že sa na ňu pripravujú v priebehu celého roka. Navyše, pri pohľade na stav ciest, zdravotníctva a školstva a pri otázke ´kam teda idú naše peniaze?´, cítime ešte väčší hnev a ešte menšiu chuť presmerovať časť z nášho zárobku do štátnej pokladnice,“ približuje Silvia Wenderlová, head of marketing Poštovej banky.

Práve preto, že ide o celospoločenskú tému sa banka spolu s agentúrou Wiktor Leo Burnett rozhodla zvoliť ju za key message kampane.

„Nesmieme sa prestať zaujímať o to, kam naše peniaze smerujú. Neplatíme totiž málo. Preto máme právo pýtať sa, aké služby za naše peniaze dostávame, či sa pozitívne prejavujú na životnej úrovni obyvateľov našej krajiny, ktorí dane platia. Daňovú povinnosť si síce musí splniť každý, ale aby pre podnikateľa nešlo o veľkú jednorazovú záťaž, s tým im už dokážeme pomôcť. Riešením je úver na dane od Poštovej banky,“ približuje myšlienku kampane Silvia Wenderlová.

Agentúra Wiktor Leo Burnett kampaň tentokrát postavila na reálnych obrazoch, ktoré mapujú stav ciest, zdravotníctva a školstva na Slovensku. 13-členný štáb počas jedného natáčacieho dňa vystriedal 5 lokácií v Bratislave a okolí. Zábery zo zničenej nemocničnej izby, chaotickej situácie na komunikácií v meste a z  triedy, ktorá je ukážkou úrovne vybavenia väčšiny našich škôl, vystihujú hlavnú myšlienku kampane.

„Cítili sme, že takto inovatívny produkt si zaslúži osobitý prístup. Našli sme, myslím, silný insight, ktorý nás nasmeroval na kreatívne riešenie. Dane a ich úžitok sú silnou spoločenskou témou a ja som vďačný, že môžeme pracovať pre klienta, ktorý priam vyžaduje silné a originálne riešenia. Navyše ide o mini režisérsky debut Martiny Mihálovej a mňa“, hovorí Martin Keder z agentúry Wiktor Leo Burnett.

K rádiovej kampani na úver na dane od Poštovej banky, digitálnej a printovej podpore, ktorá sa začína v pondelok, 25. februára, sa 6. marca pridá aj televízny spot.

Vizitka kampane:
Klient:
Poštová banka
Produkt:
Úver na dane pre podnikateľov
Agentúra:
Wiktor Leo Burnett
Creative Director:
Martin Keder
Art Director:
Martina Mihálová, Mária Karasová
Copywriter:
Martin Keder
Stratég:
Vlado Lefík
Account:
Simona Bobeková, Juraj Výboch
Réžia:
Martin Keder, Martina Mihálová
Kamera:
Martin Chlpík
Produkcia:
Katarína Weinzettl, Katarína Kintlerová (JOJ Production)
Strih:
Matej Beneš
Hudba:
Matúš Široký

01 - Modified: 2019-02-02 09:52:07 - Feat.: 0 - Title: Poštová banka: Fantomasa nahradil muž bez hlavy
01 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett 02 - Modified: 2024-06-10 07:58:18 - Feat.: - Title: KFC na Slovensku spúšťa svoju prvú televíznu kampaň 03 - Modified: 2024-04-05 08:26:07 - Feat.: - Title: Slovenský zväz ľadového hokeja spúšťa novú komunikačnú platformu Byť fér je #okej 04 - Modified: 2024-02-21 08:22:21 - Feat.: - Title: U Wiktora je ďalší Peter 05 - Modified: 2023-11-13 09:55:00 - Feat.: - Title: Začarované štvrte upozorňujú na jeden z nevyužívaných bratislavských brownfieldov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 14:01