StoryEditor

Mona Lisa uteká z Louvre. Vyskúšať si moderný svet

03.06.2019, 12:26
Autor:
pzpz
Reklamu pre Perrier vymyslela francúzska agentúra Rosapark.

Minerálna voda Perrier spustila letnú kampaň, ktorej hlavnou postavou je Mona Lisa. Tá, ktorá celé dni pozerá na davy turistov, ktorí si ju neúnavne fotografujú. Mladá Mona odchádza večer zo svetovo známej galérie Louvre aby okúsila mladistvý život v Paríži.

V kampani „Extraordinaire Mona Lisa“ je zachytených niekoľko okamihov a zážitkov, ktoré Mona vyskúša. Za kreatívou reklamy stojí francúzska agentúra Rosapark.

„S Perriere sme chceli premeniť ikonu klasicizmu na múzu popkultúry. Perrier je „klasika“, ale je tiež veľmi moderný. Chceli sme spojiť náš vzťah s Monou Lisou, “ hovorí spoluzakladateľ Rosapark a CCO Gilles Fichteberg pre Adweek. „Nie sme tí, ktorí sa na ňu celý čas pozerali. Ona je vlastne tá, ktorá nás sledovala, a teraz sa rozhodla vyjsť a ukázať nám, že každý svojím vlastným spôsobom môže mať pozitívny vplyv na svet.“

01 - Modified: 2019-05-06 09:09:47 - Feat.: 0 - Title: Hashtagy z Instagramu nájdete aj v umení. Upozorňuje brazílske múzeum
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 12:38